شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#انتخابات#مجلس

معاون سیاسی وزیر کشور حاضر به تمکین از نظر وزیر و کنار رفتن نبود و می گفت «از بالا به من تکلیف شده و من اینجا می مانم!»/ دولت رئیسی، دولت رفقاست

معاون سیاسی وزیر کشور حاضر به تمکین از نظر وزیر و کنار رفتن نبود و  می گفت «از بالا به من تکلیف شده و من اینجا می مانم!»/ دولت رئیسی، دولت رفقاست

احسان ارکانی، نماینده اصولگرای مجلس در مصاحبه با اعتماد، از تحرکات جریان انحرافی در آستانه انتخابات گفت.

او اظهار داشت:

*منظور من از استقرار اتاق فکر انحرافی،فقط در وزارت کشور نیست.این اتاق فکر انحرافی،فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت،مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود. اتاق فکر این جریان انحرافی، محفلی است که ترکیب‌های مختلفی را در درون خود دارد.

سر هر موضوعی این اتاق فکر انحرافی یک پروژه علیه مجلس تعریف می‌کند.در حالی که دولت باید پاسخگوی افتضاح معیشتی کشور، گرانی عجیب و غریب گوشت و مرغ و خودرو و...باشد. در یک‌سال اخیر وضعیت تورمی کشور هولناک بوده. در اوج تابستان که فصل کشاورزی است، هر روز از حوزه انتخابیه من و سایر حوزه‌ها تماس می‌گیرند که دولت در میانه فصل آبیاری، برق چاه‌های کشاورزان را هر روز (یا یک روز در میان) قطع می‌کند. کشاورزی کشور در حال نابودی است؛ دامداری کشور که پارسال به دلیل حذف ارز ترجیحی نابود شد، معلمان حقوق عید خود را نگرفتند، حق‌التدریسی‌ها از بهمن حقوق نگرفتند، کارمندان و بازنشسته‌ها در سالی که تورم رسمی کشور 50درصد بوده، 25درصد افزایش دستمزد داشتند. وضعیت کارگران مظلوم هم بهتر نیست. دولت به جای پاسخگویی به این افتضاح مدیریتی تلاش می‌کند سوژه‌سازی و حاشیه‌سازی عمومی را به سمت رفتارهای تقابلی بین مجلس و دولت سوق دهد.

اگر آقای رییسی بیاید و کابینه‌ای مقتدر با استفاده از وزرای کارآمد و انقلابی تشکیل دهد، اتفاق خوبی می‌افتد. اما واقعا در انتخاب کابینه، استانداران، مدیران و... آنچه در این 2سال دیدم به جای شایسته‌سالاری و کارآمدمحوری نیروهای انقلابی، انتخاب و انتصاب رفقا و دوستان باب شده است.

23302