شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#بازیکنان#شجاع:#امتیاز#بازی#بود!

شجاع: سه امتیاز بازی حق ما بود!

شجاع: سه امتیاز بازی حق ما بود!

ورزش سه نوشت: شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.

شجاع خلیل‌زاده پس از دومین شکست متوالی تراکتور در لیگ بیست و سوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هوا خسته نباشید می‌گویم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. حدود ۸۰ هزار هوادار به استادیوم آمدند اما نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم کم کم تیم‌مان بهتر شود و در بازی‌های بعد بتوانیم با نتیجه خوب دل‌شان را شاد کنیم.

او در واکنش به اینکه با توجه به عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات انتظار می‌رفت این تیم شروعی طوفانی داشته باشد، گفت: ما تغییرات زیادی داشتیم و ۸۰ درصد تیم‌مان عوض شده است. این موضوع نیاز به زمان دارد. امیدوارم هواداران حمایت کنند و ما قول می‌دهیم که یواش یواش تیم بهتر شود و نتیجه بهتری بگیریم.

خلیل‌زاده درباره اشتباه حسین پورحمیدی در دومین بازی متوالی عنوان کرد: پورحمیدی بازیکن جوانی است و همه از او حمایت می‌کنیم. اشتباهات هم جزئی از فوتبال است. همه اشتباه می‌کنند و خود من هم اشتباه می‌کنم. همه باید حمایت کنیم تا او برگردد و به تیم کمک کند. مرسی از هواداران که جانانه تشویق کردند. امیدوارم در روزهای آینده بتوانیم به حمایت‌شان پاسخ بدهیم.

مدافع تراکتور در پاسخ به این سوال که این تیم چه زمانی به هماهنگی لازم خواهد رسید، گفت: به نظر من امروز هم خوب بازی کردیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و نتیجه عادلانه این بود که بازی مساوی شود و یا ما ببریم. در هر صورت شانس هم جزئی از فوتبال است و پیش می‌آید. به تیم پرسپولیس تبریک می‌گوییم و امیدواریم هفته به هفته بهتر شویم. به نظرم تیم ما خیلی خوب است و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. تراکتور واقعی را از هفته چهارم یا پنجم خواهید دید، چون ما واقعا نیاز به هماهنگی داریم.

شجاع درباره دو بازی دشوار تراکتور در هفته‌های ابتدایی عنوان کرد: بدشانسی ما این بود که تا تیم‌مان جمع شود، به دو تیم خوب خوردیم. به نظر من تیم ما در آینده خیلی خیلی بهتر خواهد شد.

او درباره درگیری با وحید امیری در نیمه اول گفت: این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. ما دعوایی نکردیم و این جزئی از فوتبال است و پیش می‌آید. من هم سبک بازی‌ام اینطور است. چیز خاصی نبود.

258 258