شهر خبر

توصیف روزنامه دولت از برکناری معاون سیاسی وزیر کشور؛ عقب‌نشینی نکردیم، فداکاری کردیم

روزنامه ایران نوشت: در چند ماه مانده به انتخابات، دولت حاضر است فداکاری کند و حتی نقدها و اعتراض‌ها را به جان بخرد ولی پای راهبرد چهارگانه انتخابات یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بایستد.

توصیف روزنامه دولت از برکناری معاون سیاسی وزیر کشور؛ عقب‌نشینی نکردیم، فداکاری کردیم
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۱۶:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه دولت برکناری معاون سیاسی وزیر کشور را نه عقب‌نشینی بلکه «فداکاری» دولت توصیف کرده است.

به گزارش ایران، این روزها درباره تغییر معاون سیاسی وزیر کشور تحلیل‌های مختلفی مطرح می‌شود. حتی برخی از چهره‌های سیاسی یا فعالان رسانه‌ای دلسوز و انقلابی، این نقد را به دولت دارند که چرا در برابر خواسته گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، «دولت» مقاومت نکرده و به تغییر برادر انقلابی و خوشنام و با سابقه جهاد و ایثار جناب آقای دکتر «محمدرضا  غلامرضا» راضی شده است. 

این روزنامه در ادامه نوشته است: مسأله، مسأله عقب‌نشینی و نظایر آن نیست. مسأله این است که دولت سیزدهم از ابتدا و در میدان عمل ثابت کرده است که با روحیه خدمت به مردم و ولایت‌پذیری همواره از حاشیه‌ها دوری کرده است. در چند ماه مانده به انتخابات، دولت حاضر است فداکاری کند و حتی نقدها و اعتراض‌ها را به جان بخرد ولی پای راهبرد چهارگانه انتخابات یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت بایستد. خلق هر حاشیه‌ای و دمیدن در آن، نه گره‌ای از مشکلات مردم باز و نه منافع ملی را صیانت می‌کند. برای همین، دولت برای رعایت « وحدت» و به جهت «مصلحت»، و برای اینکه هیچ بهانه‌ و حاشیه‌ای باقی نماند، دست به تغییر معاون سیاسی وزیر کشور زد. گذر زمان بهترین داور است و خیلی از مسائل را روشن خواهد کرد.