شهر خبر

شکایات و گزارشات خود درباره ناآرامی‌های ۱۴۰۱ را اطلاع دهید

کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ در بیانیه‌ای از مردم خواست هرگونه شکایات و گزارش و نقض حقی را به این کمیته اطلاع دهند.

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوردر 17 اردیبهشت ماه سال جاری با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها به ویژه با توجه به محورهای مندرج در گزارش وزیر کشور و بررسی‌های فنی و کارشناسی توسط سایر دستگاه‌ها و جهات ذیربط و تکمیل تحقیقات به عمل آمده، کرد.

بر اساس حکم رئیس جمهور حسین مظفر به عنوان رئیس و کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر، خانم سکینه سادات پاد مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی و حسن صفادوست رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز به عنوان اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال 1401 منصوب شده‌اند.

اکنون با گذشت 3 ماه از فعالیت خود با صدور بیانیه ای از شهروندان خواسته تا هرگونه شکایت، گزارش و نقض حقی را بدون هیچ گونه واهمه ای از افشای اطلاعات یا تبعات ثانویه آن، همراه با مدارک و مستندات مرتباط با ادعای مطروحه خود در یک سامانه اینترنتی به نشانه بارگذاری کنند.