شهر خبر

آیا جبهه پایدار دنبال نبود وحدت در فراکسیون انقلاب اسلامی است؟

آیا جبهه پایدار دنبال نبود وحدت در فراکسیون انقلاب اسلامی است؟

مُنیبان نوشت:نماینده مردم اردبیل در مجلس می‌گوید: این اظهارات درباره اینکه برخی از نمایندگان گمان می‌کنند چهار انگشت پایین‌تر از خدا هستند حرف باهنر است اما معیار ما مقام معظم رهبری است و گوش به فرمان ایشان هستیم.

علی نیکزاد ثمرین، نماینده مردم اردبیل و سرعین در مجلس، در پاسخ به اینکه آیا در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردید یا خیر، گفت: بله در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردم.

او ادامه داد: قاطبه مجلس، هیئت رئیسه، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و سه مجموعه در درون مجلس اعم از دوستان جوان انقلابی گام دومی صاحب فکر، دوستان اجرایی انقلابی و کسانی که در بحث تقنین صاحب نظر هستند همگی تلاش کردند این مدال انقلابی بودن را حفظ کنند. بنابراین عرض بنده این است کسی که مومن است هر روز باید تلاش کند مومن‌تر شود، از این‌رو انقلابی‌تر شدن مجلس انقلابی که بد نیست لذا مراقبت بیشتر برای انقلابی‌تر شدن امر خوبی است.

نیکزاد در واکنش به اینکه بسیاری بر این باور هستند که اظهارات حدادعادل درباره انقلابی‌تر شدن مجلس حاکی از آن است که سران اصول‌گرا از عملکرد مجلس ناراضی هستند کما اینکه باهنر هم گفت برخی تصور می‌کنند اختیاراتشان فقط چهار انگشت از خدا پایین‌تر است، خاطرنشان کرد: این تحلیل شما است چرا که ما بالاتر از مقام معظم رهبری نداریم. این اظهارات درباره اینکه برخی گمان می‌کنند چهار انگشت پایین‌تر از خدا هستند حرف باهنر است معیار ما مقام معظم رهبری است و گوش به فرمان ایشان هستیم. در حقیقت بنده به عنوان یک نماینده خدا را شکر می‌کنم که مقام معظم رهبری عنوان انقلابی بودن را در مورد مجلس یازدهم استفاده کردند. در مجموع با توجه به اینکه یک سال از عمر مجلس یازدهم باقی مانده باید ما نمایندگان با رفتار، نطق و کردار خود تلاش کنیم که عنوان انقلابی بودن را حفظ کنیم و علاوه بر همه موارد در بزنگاه‌هایی که باید تصمیم بگیریم منافع حزبی، گروهی، قومی و منطقه‌ای را بر منافع ملی ترجیح ندهیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه برخی شنیده‌ها از فراکسیون انقلاب حاکی از آن است که جبهه پایداری به دنبال برهم زدن وحدت در این فراکسیون است، یادآور شد: بنده این نکته را قبول ندارم. در حال حاضر مباحث جناحی در مجلس مطرح نیست نمایندگان در فراکسیون انقلاب اسلامی جمع هستند و ما احترام ویژه‌ای برای نمایندگانی که عضو این فراکسیون نیستند قائل هستیم اما وقتی فراکسیون به موضوعی رسیدند در اکثر موارد همگی به آن عمل کردند.



۲۱۶۲۲۰