شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#سقوط#هزار#واحدی

سقوط ۱۹ هزار واحدی بورس

سقوط ۱۹ هزار واحدی بورس

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را اگرچه پیرو معاملات دیروز با فشار عرضه آغاز کرد و در نهایت با ریزشی ۱۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را بر خلاف روز گذشته و مشابه هفته های اخیر با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته بر این فشار افزوده شده و در نهایت نزولی به پایان رساند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 19 هزار واحدی به 1 میلیون و 978 هزار واحد رسید و همچنین نتوانست موفق به پس‌گیری کانال 2 میلیون واحدی شود، و نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 9 هزارواحدی به ارتفاع 687 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «خودرو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «بپاس» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ثامان»، «شهر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن‌افزار»، «دی» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 24 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 510 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 91 نماد در محدوده مثبت و 331 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 78 نماد در محدوده مثبت و 249 نماد در محدوده منفی معامله شدند.