شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#دادستانی#حوزه#حسن روحانی

پرونده‌هایی برای روحانی در دادگاه ویژه روحانیت

پرونده‌هایی برای روحانی در دادگاه ویژه روحانیت

ایسنا نوشت:سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده‌هایی برای حسن روحانی در دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضایی مربوطه تشکیل شده است و مرجع مورد نظر باید پاسخگوی سوال باشد.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلفات حسن روحانی در مداخلات ارزی همچنین مداخلات در حوزه بورس گفت:ایشان در کسوت روحانیت قرار دارد، پرونده‌هایی برای وی در دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضایی مربوطه تشکیل شده است و مرجع مورد نظر باید پاسخگوی سوال باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهید آرمان علی وردی خاطرنشان کرد: داغ شهدای امنیت ما شهید فرید کرم پور، دانیال زاده، رسول دوست محمدی و سایر شهدایی که خون عزیزشان مظلومانه توسط اعتشاشاگران به کف خیابان ریخت، همچنان تازه است.

ستایشی گفت: لکه ننگ این موضوع بر چهره امران و عاملان آن باقی خواهد ماند و قوه قضائیه قول داده است که نگذارد خون این عزیزان پایمال شود و دستگاه قضا خود را نسبت به خون این عزیزان متعهد می‌داند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده شهادت شهید علی‌وردی ۸ متهم دارد که اتهامات مختلف از جمله قتل مطرح است که با عنایت به نواقصی که وجود داشت تا پایان ماه جاری پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شود.

۲۱۶۲۱۷