شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فیس بوک#ایلان#ماسک#سرزده#خانه#موسس#فیس#بوک#می‌رود؟

ایلان ماسک سرزده به خانه موسس فیس بوک می‌رود؟

ایلان ماسک در توئیتی نوشت که به صورت سرزده به خانه زاکربرگ می رود تا با او مبارزه کند.

دیجیاتو نوشت: زاکربرگ دیروز اعلام کرد که چون ایلان ماسک درباره مبارزه جدی نیست، بهتر است این مبارزه را فراموش کنیم. اما حالا مالک ایکس در توییت جدیدی نوشته است که در سفرش به پالو آلتو به‌صورت سرزده به خانه زاکربرگ خواهد رفت تا با او مبارزه کند.

ایلان ماسک در واکنش به حرف‌های زاکربرگ که گفته بود این مبارزه برگزار نمی‌شود در توئیتی نوشت: «امشب برای آزمایش سیستم رانندگی FSD تسلا در پالو آلتو، از اتومبیل می‌خواهم که من را به خانه finkd@ [زاکربرگ] ببرد.»

او در ادامه نوشت که می‌خواهد جدیدترین قابلیت پخش زنده ایکس را آزمایش کند، بنابراین کاربران هم می‌توانند این ماجراجویی را تماشا کنند. ماسک افزود: «اگر خوش‌شانس باشیم و زاک واقعاً در خانه‌اش را باز کند، مبارزه برقرار است!

ایلان ماسک در توییت دیگری در پاسخ به توییت نخست خود مدعی شد که به‌زودی مارک زاکربرگ با یادداشت جدیدی ظاهر می‌شود و اعلام می‌کند که چقدر مبارزه‌ کردن را دوست دارد، اما بهانه‌هایی را برای عدم برگزاری این مسابقه ارائه خواهد کرد.

اندکی بعد سخنگوی زاکربرگ در متا به ورج اعلام کرد که مدیرعامل این شرکت درحال سفر است و در پالو آلتو نیست: «به‌علاوه، مارک این ورزش را خیلی جدی می‌گیرد و قرار نیست با کسی که همین‌طوری جلوی خانه‌اش ظاهر می‌شود، مبارزه کند.»