شهر خبر

مدیر حوزه های علمیه خواهران: حوزه‌های علمیه در رأس جنگ دشمن هستند

مدیر حوزه های علمیه خواهران: حوزه‌های علمیه در رأس جنگ دشمن هستند

رسا نوشت:حجت الاسلام فاضل با تأکید بر لزوم همکاری مدیران کشوری، استانی و شهرستانی برای تهیه ساختمان مناسب برای مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب، گفت: باید مدرسه علمیه نجمه خاتون مورد حمایت مدیران و مسئولین باشد تا بتواند به آن جایگاه واقعی خود دست یابد و ساختمان کنونی این مدرسه علمیه در شأن نیست و با توجه به موقعیت استراتژی شهرستان تکاب، باید این مدرسه علمیه قدرتمند تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مجبتی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور امروز در ضمن بازدید از مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) تکاب در جلسه ای با کادر اجرایی این مدرسه، اظهار داشت: در عصری قرار داریم که فتنه ها از هر طرف مردم و کشور را احاطه کرده است و در این جنگ چند بعدی و ترکیبی و فتنه های دشمنان علیه دین و ملت، حوزه های علمیه در رأس مبارزه قرار دارند و باید تلاش کنیم حوزه های علمیه را از جهت کمی و کیفی تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: تقویت مدارس علمیه، حمایت از طلاب مستعد و رساندن مدارس علمیه به سطح مطلوب جهت ایجاد تمدن سازی دینی از مهم ترین برنامه های حوزه های علمیه خواهران است و در این حرکت مقدس مدارس علمیه خواهران شهرستان ها جایگاه اساسی دارند و تلاش داریم موانع را از سر راه برداریم.

وی با تأکید بر لزوم همکاری مدیران کشوری، استانی و شهرستانی برای تهیه ساختمان مناسب برای مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب، گفت: باید مدرسه علمیه نجمه خاتون مورد حمایت مدیران و مسئولین باشد تا بتواند به آن جایگاه واقعی خود دست یابد و ساختمان کنونی این مدرسه علمیه در شأن نیست و با توجه به موقعیت استراتژی شهرستان تکاب، باید این مدرسه علمیه قدرتمند تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

در این بازدید دو ساعته، با توجه به نبود ساختمان و مکان مناسب برای مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) تکاب مقرر گردید در اسرع وقت ساختمانی که در شهرستان تکاب از لحاظ مکانی و امنیتی مناسب می باشد با پیگیری های مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور و مسئولین مربوطه، برای مدرسه علمیه خواهران تکاب اختصاص یابد.

در این جلسه فاطمه فراتی سرپرست مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب با ارائه گزارشی از فعالیت این مدرسه، مشکلات مربوط به نبود استاد، کمبود منابع کتابخانه ای، کمبود امکانات و زیر ساخت های لازم را مطرح کرد.

۲۱۶۲۱۷