شهر خبر

آغاز صحت سنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس

آغاز صحت سنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس

فارس نوشت:سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: همه مدارکی که متقاضیان بارگذاری کردند طی هفت روز مورد باز بینی قرار گرفته است اگر مدرکی شرایط مطلوب را نداشت برای متقاضیان لینکی را به صورت پیامکی ارسال می‌کنیم که امکان ویرایش را فراهم می کند.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور امروز دوشنبه (۲۳ مرداد) در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد: دیروز فرآیند نخست ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس به پایان رسید. از امروز برای اینکه فرایند را به صورت منظم ادامه دهیم همه مدارکی که متقاضیان بارگذاری کردند طی هفت روز مورد باز بینی قرار گرفته است چنان چه مدرکی شرایط مطلوب را نداشت برای متقاضیان پیامکی ارسال می‌کنیم و لینکی را درون پیامک قرار می دهیم که امکان ویرایش را فراهم می کند.

وی افزود: مدارک آن دسته از متقاضیانی که فایل‌های بارگذاری شده‌اشان بدون نقص است (که بسیاری از متقاضیان اینگونه هستند) از فردا برای مراکز شش گانه مطابق قانون به صورت الکترونیکی ارسال خواهد شد این دستگاه ها یک ماه فرصت دارند نظراتشان را اعلام کنند. به مجرد اینکه اقدامات تکمیل شد و گواهی های متقاضیان صادر شود شناسه رهگیری برای متقاضیان ارسال می شود و در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

اگر متقاضی نسبت به اعلام نظر دستگاه های مربوطه اعتراضی داشته باشد حتما باید به سامانه مراجعه کند، لینکی قرارداده می شود، وارد آن خواهند شد و اعتراضشان را ثبت می کنند و تا ۲۴ ساعت قبل از زمان ثبت نام نهایی برای اعتراض فرصت دارند.

۲۱۶۲۱۷