شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#اصلاح‌طلبان#لاریجانی#جهانگیری

ابراهیم نکو، نماینده ادوار مجلس:

قرار بود لاریجانی از طرف اصلاح‌طلبان به عنوان سرلیست تهران دعوت شود، چراغ سبزی ندید سردرگم شد؛ جهانگیری هم همینطور

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ابتدا بنا بود لاریجانی از طرف اصلاح‌طلبان به عنوان سرلیست تهران و ساماندهی سایر حوزه‌های انتخابیه دعوت شود در حقیقت او به عنوان فردی معقول و کاردان می‌توانست ایفای نقش کند اما به دلیل اینکه لاریجانی به وضوح چراغ سبزی از طرف اصلاح‌طلبان مشاهده نکرد، منجر شد که با سردرگمی مواجه شود و در نهایت تصمیم خود را برای انتخابات تغییر بدهد.

قرار بود لاریجانی از طرف اصلاح‌طلبان به عنوان سرلیست تهران دعوت شود، چراغ سبزی ندید سردرگم شد؛ جهانگیری هم همینطور
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

ابراهیم نکو، نماینده ادوار مجلس، در پاسخ به اینکه آیا در پیش ثبت‌نام انتخابات نام‌نویسی کردید یا خیر، گفت: بنده روز گذشته در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اینکه بسیاری بر این باور هستند که با توجه به بیانیه جبهه اصلاحات پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام چهره‌هایی نظیر شما و علیرضا محجوب بی‌اعتنایی به این بیانیه محسوب می‌شود، افزود: اصلاحات نسبت به اصلاح‌طلبان میانه‌رو و چهره‌هایی که پیرامون مرکز قرار داشتند کم لطفی داشته این کم لطفی‌ها باعث شد که امروز در جبهه اصلاحات وحدت در تصمیم‌گیری‌ها صورت نگیرد و به همین دلیل بنده فکر می‌کنم برخی افرادی که قرابت با اصلاح‌طلبی داشتند، در انتخابات مجلس دوازدهم به صورت مستقل وارد شدند اما اینکه در آینده چه اتفاقی صورت بگیرد به مراحل بعد وابسته است. در مجموع به نظر می‌رسد دل‌گیری اصلاح‌طلبان میانه‌رو از طرف جریان اصلاحات برطرف نشده است.

 

به گزارش منیبان بخش هایی از گفت و گوی ابراهیم نکو را در ادامه می خوانید: