شهر خبر

کنایه شدید روزنامه اصولگرا به دولت رئیسی؛ فساد ایده خام حاکمیت یکدست خیلی زود برملا شد!

روزنامه رسالت نوشت: فساد ایده خام و ناپخته یکپارچه‌سازی حاکمیت، خیلی زود برملا شد. وقتی حلقه نزدیک به رئیس‌جمهور، از جنس یک حلقه بسته و خاص باشد، بهتر از این وضعیت را نباید توقع کرد. اینان عمر خود را در پنجه‌کشیدن به این و آن صرف کرده‌اند.

کنایه شدید روزنامه اصولگرا به دولت رئیسی؛ فساد ایده خام حاکمیت یکدست خیلی زود برملا شد!
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۲۱:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه رسالت به شدت از ایده حاکمیت یکدست انتقاد کرده است.

به گزارش رسالت، سید ابراهیم رئیسی دو سال است که سکان‌دار اصلی اجرا در کشور است؛ این جایگاه، مملو از قدرت، اختیار، تشکیلات، سرمایه انسانی و امثالهم است و توقع می‌رود که دایره دوستان و حامیان کسی‌که خود را موفق می‌پندارد و معرفی می‌کند روزبه‌روز بیشتر شود نه‌اینکه مطابق مجموع نظرسنجی‌ها محبوبیت این دولت رو به افول برود. اما علت این از دست‌دادن‌ها و اختلاف‌ها چیست؟ چرا کسانی‌که تمام‌قد از دولت، حمایت می‌کردند امروز منتقد شده‌اند؟ 

این روزنامه در ادامه نوشته است: فساد ایده خام و ناپخته یکپارچه‌سازی حاکمیت، خیلی زود برملا شد و این روزها تبعات آن را مشاهده می‌کنیم. دولت پس از وحدت حداکثری در انتخابات و کسب قدرت، خیلی زود رفیقان دیروز را به‌عنوان رقیب خود پنداشت و به‌جای همکاری و برادری، یا پیش بزرگان، گلایه می‌کرد یا اعوان و انصارش را در رسانه رها می‌کرد و سروصدا به‌راه می‌انداخت. واضح است وقتی حلقه نزدیک به رئیس‌جمهور، از جنس یک حلقه بسته و خاص باشد، بهتر از این وضعیت را نباید توقع کرد. اینان عمر خود را در پنجه‌کشیدن به این و آن صرف کرده‌اند و حالا مگر با یک انتخابات، دچار تحول گفتمانی و شخصیتی می‌شوند؟