شهر خبر

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه:

دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت

فرمانده کل سپاه گفت: برای جلوگیری از استفاده ابزاری دشمن از کودکان باید برنامه‌ریزی شود.

دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۸:۵۰:۵۱
اعتمادآنلاین |

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.

به گزارش فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( یکشنبه) در ‌دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی که در اردوگاه شهیدباهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: آزادی، عدالت، کرامت انسانی، اخلاق، معنویت و حریت از اهداف انقلاب اسلامی است اما قلمرو این شعائر، میدان منفعت قدرت‌های جهانی را در بر می‌گیرد لذا همه شیاطین عالم در مقابل این انقلاب ایستاده‌اند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تعلیم، تزکیه، اخلاق، کرامت و... در قلب رسالت عظیم انقلاب اسلامی، عناصر اصلی هستند و آموزش و پرورش در قلب این میدان است، خاطرنشان کرد: شخصیت هر جامعه آن چیزی است که در قلب، ذهن، روح و جسم جامعه نهفته و معلمان، سازندگان اندیشه و شخصیت یک جامعه هستند.

وی با تاکید بر نقش مدارس در تعیین سرنوشت جوامع تصریح کرد: انسان‌هایی از مدارس فارغ التحصیل می‌شوند که زعامت عالم را در دست می‌گیرند و احیای یکی از این دانش آموزان، احیای تمام بشریت است و معلمان، یکی از منابع بزرگ الهام هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ دشمن با ما بر سر جایگزینی منابع الهام است که معلم، مظهر فضایل یک جامعه و منابع این الهام است و شخصیت معلم در دانش‌آموز تکثیر می‌شود و معلم، پرورش‌دهنده روح و هویت‌آفرین و قله‌ای از فضیلت‌ها است.

وی افزود: جامعه در غرب، کارکرد خود را از دست داده و آن‌ها می‌خواهند این مسیر را استمرار دهند تا سرزمین ما را در چنین بحرانی فرو ببرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شخصیت جوانان ما در خطر است و معصومیت شکل‌یافته جوانان ما را می‌خواهند بگیرند، لذا نباید چنین اجازه‌ای دهیم و این کار مدرسه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که معلمان در قلب این جنگ نرم و مهمترین عناصر این جنگ هستند، گفت: خیر در برابر شرّ، نیکی در برابر بدی و... وجود دارد لذا در جهان هیچ نقطه خنثی وجود ندارد و جدال جهانی بر سر تسخیر ذهن‌ها وجود دارد و هریک از معلمان، پایگاه راهبری در مقابل سیاست‌های دشمن است.

وی تاکید کرد: برنامه‌های دشمن، سلسله مراتب ندارد و هر کس در هر نقطه باید با تمامی راهبردهای دشمن بجنگد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها به‌دنبال این هستند تا همه جوانان را به آمریکایی‌های غیرآمریکایی از غرب تا شرق عالم تبدیل کنند به‌طوری که همه جوانان عالم ۳ خصوصیت عقاید مشترک، در آن واحد اطلاعات یکسان و سبک زندگی یکسان داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: قدرت تشخیص در جوانان باید ایجاد کرده و دشمنی که با کلمات ظاهرفریب مانند آزادی و... می‌آید را باید برای جوانان‌مان آگاه‌سازی کنیم.