شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لاریجانی#جهانگیری#ثبت‌نام

لیست مشترک لاریجانی و جهانگیری در اظهارات سخنگوی جبهه اصلاحات

لیست مشترک لاریجانی و جهانگیری در اظهارات سخنگوی جبهه اصلاحات

منیبان نوشت:عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت‌نام محرمانه است.

محسن هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در پاسخ به اینکه با توجه به شروع پیش ثبت ‌نام انتخابات مجلس دوازدهم، شما در انتخابات به عنوان داوطلب حضور پیدا می‌کنید، گفت: پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌ نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت ‌نام محرمانه است.

او در واکنش به اینکه اما برخی چهره‌ها اعلام کردند که در پیش ثبت ‌نام شرکت کردند، افزود: رحیمی جهان آبادی خودش خواسته که ثبت ‌نامش را علنی کند اما در مجموع پیش ثبت‌ نام محرمانه است.

علاوه بر این جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات، نیز درباره اینکه کدام یک از چهره‌های جبهه اصلاحات در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کردند، تصریح کرد: بنده اطلاع ندارم که کدام یک از چهره‌های اصلاح‌طلب و یا اعضای جبهه اصلاحات در پیش ثبت ‌نام انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کردند.

او در پاسخ به اینکه بنابراین شرکت چهره‌های اصلاح‌طلب در پیش ثبت ‌نام انتخابات مجلس دوازدهم را تکذیب نمی‌کنید، اظهار کرد: وقتی از امری اطلاع ندارم نمی‌توانم درباره آن اظهارنظر کنم.

امام در مورد برخی گمانه‌ها درباره لیست مشترک لاریجانی و جهانگیری برای انتخابات مجلس دوازدهم، ادامه داد: لیست مشترک جهانگیری و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم به صراحت تکذیب شده است.

سخنگوی جبهه اصلاحات درباره امکان تغییر مواضع این جبهه تا شروع رسمی انتخابات مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: مواضع جبهه اصلاحات درباره ثبت‌ نام رسماً اعلام شده که توصیه‌ای نداریم.

امام درباره اینکه احزاب عضو جبهه اصلاحات از بیانیه این جبهه در انتخابات سر باز نزدند، یادآور شد: در هر صورت بیانیه جبهه اصلاحات برآیند مصوبه جبهه اصلاحات است و مصوبات جبهه نیز با اکثریت آراء تهیه، تصویب و منتشر می‌شود.

۲۱۶۲۱۷