شهر خبر

منتظر محمد انتخاب باشگاه بود نه نکونام!

منتظر محمد انتخاب باشگاه بود نه نکونام!

ورزش سه نوشت: منتظر محمد، هافبک عراقی، چند روزی است که در تمرینات استقلال حضور ندارد.

این بازیکن عراقی که حضورش در استقلال کمی هم تعجب‌ برانگیز جلوه می‌کرد، در حال حاضر و با وجود عقد قرارداد در فهرستی نیست که نکونام آنها را به تمرین دعوت می‌کند و او در شرایطی بلاتکلیفی قرار گرفته است.

با توجه به این شرایط در حال حاضر این سوال برای هواداران استقلال مطرح است که اگر نکونام اعتقادی به منتظر محمد نداشت، چرا با خرید او موافقت کرد؟ مسئله اینجاست که انتقال منتظر محمد به استقلال، تصمیم باشگاه و نه خود جواد نکونام بود اما با توجه به اینکه سرمربی آبی‌ها در آن زمان بنایش به تعامل با مدیریت استقلال بود، با این انتقال مخالفتی نکرد تا کار دو بازیکن خارجی مدنظرش برای حضور در استقلال انجام بشود.

اما با گذشت زمان این اتفاق رخ نداد و سرانجام علی خطیر نیز مستقیما به کادرفنی استقلال اعلام کرد که برنامه‌ای برای خریدهای بیشتر (بازیکنان خارجی) ندارد. با علنی شدن این تصمیم، جواد نکونام نیز موضع فنی خود را نسبت به این بازیکن عراقی آشکار کرد و او را از فهرست بازیکنان حاضر در تمرین کنار گذاشت تا وی وضعیت کاملا عجیبی در استقلال پیدا کند.

منتظر محمد که با عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال آسیا معرفی شده (که البته این تعریف اغراق‌آمیز و تعجب برانگیز بود)، باید تا زمان پایان اختلافات طرفین منتظر تصمیم باشگاه بماند. شاید هم قرارداد با استقلال باعث شود باشگاه مطرح عراقی دوباره او را به استخدام خود دربیاورد.

258 258