شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

یک منبع آگاه:

فعالیت‌های هسته‌ای ایران بدون وقفه در همه حوزه‌ها در جریان است

فارس نوشت: یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.

فعالیت‌های هسته‌ای ایران بدون وقفه در همه حوزه‌ها در جریان است
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۱۰:۰۳:۳۶
اعتمادآنلاین |

یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی به خبرنگار فارس گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.

به گزارش فارس، در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها در ارتباط با روند غنی سازی در ایران، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی در همه حوزه‌ها در جریان است، تصریح کرد: قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی نیز به صورت دقیق در حال اجراست.

روزنامه وال استریت ژورنال روز جمعه (۲۰ مرداد ماه) در گزارشی مدعی شد که میزان ذخایر اورانیوم ۶۰ درصد کاهش یافته و اعلام کرد که ایران سرعت انباشت اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصد را به میزان قابل توجهی کاهش داده و مقداری از ذخایر خود را رقیق کرده است.