شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#قم

هشدار شدید امام جمعه قم به مجلس و دولت

امام جمعه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری‌ها امروز و فردا نکنند.

هشدار شدامام جمعه قم: این اتمام حجت متدینین است؛ صدای آنان باید شنیده شود/ اگر دشمن  در باره حجاب به اهداف خود برسد، کارهای دیگری را انجام می دهند

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه موقت قم در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دشمن امسال تمام پرده‌ها را کنار زده بود و نسبت به ساخت قدسی سیدالشهدا (ع) و عاشورا اهانت‌ها روا داشت و دلشان خوش بود کسی را در جایی پیدا کنند که نغمه آنان را سر دهند، اما ملت آنچنان با شور و شعور در میدان عزاداری حضور یافتند که دشمن در این توطئه ناکام ماند.

امام جمعه قم با اشاره به اهانت‌های اخیر به ساخت قرآن کریم بیان داشت: در هفته‌های اخیر در سوئد و دانمارک این اتفاقات افتاد که متأسفانه عده‌ای در داخل کشور به جای محکوم کردن جنایت می‌خواهند دولت‌هایی که در پشت سر این داستان هستند را تطهیر کنند و می‌گویند این کار از سوی گروه‌های نژاد پرست رخ داده و دولت‌ها نقشی ندارند، در حالی که این اقدامات با حمایت‌های دولتی صورت می‌گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به موضوع مهم انتخاب پیش رو گفت: رهبر معظم انقلاب ۴ راهبرد برای انتخابات بیان کردند که مردم، احزاب، گروه‌های سیاسی و دولتمردان خطاب آن هستند.

امام جمعه قم ابراز داشت: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای حضور فعالانه مردم، بستر را فراهم کنند و امنیت برگزاری انتخابات نیز مهم است و مسئولان باید از حق الناس و امانت داری در فرآیند انتخابات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

خطیب جمعه قم گفت: این روزها متدینین بسیار ناراحت هستند و رنج می کشند و از همه کسانی که در این زمینه نقش دارند، انتظار می‌رود نگرانی‌ها در زمینه بی بندوباری و ناهنجاری را برطرف کنند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: آیا امروز وقت آن است که بانوی محجبه در کنار فرزندش کتک بخورد و در ماه محرم بی احترامی صورت گیرد.

وی ادامه داد: این اتمام حجت متدینین است که صدای آنان در زمینه حجاب و عفاف باید شنیده شود که اگر دشمن در این مسئله به اهداف خود برسد، کارهای دیگری را هم انجام می‌دهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از مسئولان می‌خواهیم که در زمینه حجاب و عفاف امروز و فردا نکنند و پاسخ مناسب بدهند و مجلس، دستگاه قضا و رئیس جمهور در این عرصه می‌بایست نقش آفرینی کنند.