شهر خبر

روزانه ۶ هزار غذای گرم تیپ ۱۸۱ ارتش برای زائران اربعین حسینی

روزانه ۶ هزار غذای گرم تیپ ۱۸۱ ارتش برای زائران اربعین حسینی

ایلنا نوشت: سرهنگ جعفر رشنو فرمانده تیپ ۱۸۱ شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش در جلسه ستاد اربعین حسینی این تیپ در منطقه مرزی خسروی، گفت: تیپ۱۸۱ ارتش مقتدرانه از مرزهای زمینی غرب کشور محافظت می‌کند و با تمام توان آمادگی خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را در ایام اربعین دارد.

فرمانده تیپ ۱۸۱ شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش، گفت: این تیپ با برپایی موکب بزرگ «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی در خدمات زائران اربعین حسینی خواهد بود.

وی اظهار کرد: خدمت به زوار عبادت است و باید این عبادت را غنیمت شمرد، چون خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به زائران سید الشهدا (ع) ذخیره آخرت است.

فرمانده تیپ ۱۸۱ شهید سلیمی گفت: در این موکب علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، خدمات بهداشتی، اقامه نمازهای جماعت و پذیرایی از زائران با وعده‌های غذایی مختلف صبحانه، ناهار و شام با استقرار آشپزخانه و پخت غذا در وعده‌های مختلف در خدمت زائران اربعین خواهیم بود.

سرهنگ رشنو ادامه داد: تیپ ۱۸۱ ارتش روزانه آمادگی پخت بیش از ۶ هزار وعده غذای گرم را دارد و از لحاظ بهداشتی تمام مسائل رعایت می‌شود.

او گفت: جهت رفاه حال زوار اربعین تمام امکانات و تجهیزات را بکار می‌گیریم تا زائران گرامی در آسایش و امنیت کامل از این مسیر تردد نمایند.

وی از پیش بینی اتوبوس برای جابجایی و انتقال زائران از قصرشیرین تا پایانه مرزی خسروی خبر داد و افزود: خدمات ارتش تا پایان همایش پیاده روی اربعین ادامه دارد.

برپایی موکب بزرگ «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی

۲۱۶۲۱۶