شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مواد مخدر#محدوده

دستگیری فروشنده مواد مخدر در باقرشهر

دستگیری فروشنده مواد مخدر در باقرشهر

مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد در محدوده باقرشهر شهرستان ری می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری در هفته اخیر مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم با یک دستگاه خودرو اقدام به فروش مواد مخدر در محدوده باقرشهر می‌کرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۵ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت خرده فروش شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران روز گذشته به محل اعزام شدند و متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حالی که قصد فروش مواد مخدر داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت در بازدید از خودروی متهم و متعاقب آن بازدید از مخفیگاه متهم یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک عدد ترازو کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد افزود: توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ نیاز است خانواده‌ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

۴۷۲۳۶