شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#خودروهای داخلی

لیست کامل قیمت خودروهای داخلی در بازار / از ۲۰۶ و سمند تا پارس و دنا

لیست کامل قیمت خودروهای داخلی در بازار / از ۲۰۶ و سمند تا پارس و دنا

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، همچون روزهای گذشته پرالتهاب است. نکته مشخص در این بازار به انجماد قیمت‌ها و معاملات در میانه تابستان خلاصه می‌شود.

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، از تلاطم بسیاری برخوردار است. البته میزان این افت و خیزها در بازار خودروهای داخلی به نسبت بیشتر از بازار خودروهای مونتاژی است. در این بین اما خروج از رکود قیمتی و معاملاتی قطعی نیست و معامله‌گران همچنان در انتظار به سر می‌برند.

بازار خودرو تحت تأثیر بمباران خبری از چند روز گذشته نوساناتی را تجربه می‌کند. از یک سو اخبار مربوط به ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک، سعی در پایین کشیدن قیمت‌ها دارد و از سوی دیگر، به دلیل کاهش دور از انتظار قیمت خودرو از ماه‌های گذشته، بازار توان کاهش بیشتر را ندارد و ثبات نرخ دلار، بر این ناتوانی می‌افزاید.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز روند با یکسانی را طی نکرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، اغلب روند افزایشی در پیش گرفتند. هرچند تعداد خودروهایی که افت ناچیز داشتند، اندک نیست.

کوئیک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های ارزان قیمت سایپا به شمار می‌رود که با افت یک میلیونی نسبت به روز گذشته، به کانال ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

شاهین G رکورددار افزایش قیمت میان داخلی‌های بازار است. این خودرو از ابتدای روز ۱۲ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ ۵۷۳ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مدل ۱۴۰۱ نیز افت محسوسی نسبت به روز گذشته داشت. این هاچ‌بک ایران خودرو با پنج میلیون تومان افت قیمتی، یک قدم دیگر از کانال ۵۰۰ میلیونی دور شد و به نرخ ۴۹۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس ۶ دنده توربو که از خودروهای رده بالای ایران خودرو شمرده می‌شود، با صعود هشت میلیونی به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

خودرو-۱