شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#قیمت#رهن#اجاره#زیرزمین#نجومی#شد+#جدول

قیمت رهن و اجاره زیرزمین هم نجومی شد+ جدول

قیمت رهن و اجاره زیرزمین هم نجومی شد+ جدول

بررسی فایل‌های عرضه شده نشان می‌دهد، در دهکده المپیک برای واحدی زیر همکف با ۱۰۰ مترمربع مساحت و ۲۲ سال ساخت، ۴۴۰ میلیون تومان رهن و ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.در محله آهنگ، رهن کامل واحدی زیر همکف با ۴۸ مترمربع زیربنا، ۱۶۰ میلون تومان است؛ برای رهن کامل واحدی زیرهمکف و ۳۰ متری در شمیران نو نیز، ۱۸۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در محله استخر، رهن واحدی زیرهمکف ۴۸ متری و بدون خواب، ۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار است؛ در محله شمیران نو، برای رهن کامل واحدی با ۳۰ مترمربع مساحت، ۱۸۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در محله باغ فیض، رهن کامل آپارتمانی ۹۵ متری زیر همکف و دارای دو خواب، ۶۰۰ میلیون تومان است؛ در محله ونک، برای واحدی با ۱۸۵ مترمربع زیربنا و دارای ۳ خواب، سونا وحمام سرد، یک میلیارد تومان رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

در شهرک غرب نیز، رهن واحدی زیر همکف با ۶۵ مترمربع مساحت، ۱۶۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار است؛ در محله پاسداران برای رهن کامل واحدی ۷۰ متری و دوخواب، ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

جدول-مسکن