شهر خبر

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه:

در برابر توقیف کشتی هایمان توسط امریکا، کشتی هایشان را توقیف می‌کنیم

سخنگوی سپاه گفت: جمهوری اسلامی به درجه‌ای از قدرت و توان رسیده که می‌تواند در برابر هر اقدام و شیطنت آمریکایی‌ها مانند توقیف کشتی‌ها، مقابله به مثل کرده و کشتی‌های آن‌ها را توقیف کند.

در برابر توقیف کشتی هایمان توسط امریکا، کشتی هایشان را توقیف می‌کنیم
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۹:۱۰:۲۶
اعتمادآنلاین |

سخنگوی سپاه گفت: جمهوری اسلامی به درجه‌ای از قدرت و توان رسیده که می‌تواند در برابر هر اقدام و شیطنت آمریکایی‌ها مانند توقیف کشتی‌ها، مقابله به مثل کرده و کشتی‌های آن‌ها را توقیف کند.

به گزارش انتخاب، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ‌در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام‌، رئیس مرکز صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه در شهر مقدس قم برگزار شد، گفت: در نبرد‌های مستقیم بین ایران و آمریکا طی سال‌های اخیر، کشور‌های منطقه به ضعف آمریکا و در مقابل قدرت جمهوری اسلامی پی برده و درک کرده‌اند امنیت خلیج فارس باید توسط کشور‌های پیرامون آن تأمین شود.

وی افزود‌: خدای بزرگ را شاکریم که ایران اسلامی به درجه‌ای از قدرت و توان رسیده ‌که می‌تواند برابر هر اقدام و شیطنت آمریکایی‌ها مانند توقیف کشتی‌ها ، مقابله به مثل کرده و کشتی‌های آنها را توقیف کند.

سخنگوی سپاه اقتدار و آمادگی‌های همه جانبه نیروهای مسلح را از ارکان بازدارندگی کشور دانست و با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در انعکاس این اقتدار و عظمت تاکید کرد: دشمنان ملت ایران به خوبی از توانمندی‌های ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدید و توطئه‌ای آگاه هستند و بار دیگر یادآور می‌شویم شیطنت‌های آمریکا با اقدام متقابل جمهوری اسلامی همراه خواهد بود.

وی عنوان کرد: اینکه رئیس جمهور فرانسه حاضر می‌شود با یک خبرنگار دون پایه اپوزیسیون مصاحبه کند یا رئیس جمهور آلمان با یک فوتبالیست ایرانی خودشیفته، عصبانی و فاقد سواد و اعتدال، ملاقات سیاسی می‌کند بخاطر همین فشاررسانه‌ای و تصور غلط آن‌ها از القای پایان کار انقلاب توسط همین افراد و جریان‌های معلوم الحال همراه آنان بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست فتنه سال گذشته‌ گفت: مردم ایران مردم هوشیاری هستند و خادم و خائن را به خوبی تمیز می‌دهند و در بزنگاه‌های حساس تصمیم‌گیری و اقدام به خوبی و با صلابت و بصیرت به میدان می‌آیند.

وی در تشریح اهداف جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در قالب فضای سنگین رسانه‌ای می‌خواهد جامعه 85 میلیونی ایران را فقیر، وامانده و سرافکنده و پشت مرز‌های ایران را بهشتی سرشار از رفاه و امکانات نشان دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در کنار اخبار منفی باید نسبت به انعکاس دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی نیز اهتمام کافی وجود داشته باشد، اظهار داشت: دشمن برای سیاه‌نمایی و تولید یاس و ناامیدی می‌خواهد چهره مدیران انقلابی و دستاورد‌های نظام را مخدوش و ناکافی نشان دهد.

وی یادآور شد: ماموریت رسانه‌های معاند این است که منزلت جمهوری اسلامی را کاهش و مردم را از یک انقلاب بزرگ و بالنده پشیمان و شرایط جاری را بحرانی و آینده را تیر و تار نشان دهند.

سردار شریف درخشش استقلال و امنیت ایران در جهان امروز را واقعیتی انکارناپذیر و تاریخی توصیف کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی یک کشور کاملاً مستقل است و تمام تصمیمات و مقدرات آن تحت اراده مردم و بدون وابستگی به بیگانه، در داخل گرفته می‌شود و همزمان از حامیان انقلاب و جبهه مقاومت در منطقه نیز دفاع می‌شود.