شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت خودرو#خودروهای داخلی

آخرین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار + جدول

قیمت خودرو امروز، ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، نوسانات زیادی را به ویژه در بازار خودروهای داخلی تجربه کرد.

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز، ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، نوسانات زیادی را به ویژه در بازار خودروهای داخلی تجربه کرد. در بازار مونتاژی‌ها وضعیت کمی متفاوت بود و ثبات بیشتری به چشم می‌خورد.

قیمت خودرو امروز دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، با نوسانات بسیاری مواجه شد، روند بازار خودروهای مونتاژی نیز عمدتاً نزولی بود، اما بازار خودروهای داخلی به همان میزان که کاهش قیمت را تجربه کرد، در سوی مقابل افزایش قیمت چند محصول را هم به چشم دید.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، قیمت عمده محصولات بازار خودرو با نوسان همراه بود و نمی‌توان تنها یک روند را به این بازار نسبت داد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز و تا به این لحظه نوسانات بسیاری را تجربه کرده است، دو خودرو در بازار امروز کاهش یافتند و چهار خودرو نیز شامل افزایش قیمت شدند، مابقی محصولات نیز ثابت ماندند.

کوییک دنده‌ای S، تنها نماینده سایپا در نوسانات امروز بازار خودرو بود که قیمتش کاهش یافت؛ این محصول سایپا امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با عدد نهایی ۳۵۱ میلیون تومان در بازار امروز حاضر می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، لوکس‌ترین هاچ‌بک دنده‌ای ایران خودرو تنها محصول این شرکت در بازار امروز بود که شامل کاهش قیمت شد. این خودرو با دو میلیون تومان کاهش با قیمت نهایی ۶۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵، محبوب‌ترین سدان قدیمی ایران خودرو نتوانست در برابر نوسانات بازار مقاومت کند و نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با رقم پایانی ۶۱۸ میلیون تومان در بازار امروز خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس، سدان نه‌چندان محبوب، اما خوش قیمت ایران خودرو نیز در بازار امروز شامل نوسان شد. این خودرو با چهار میلیون تومان افزایش قیمت با قیمت نهایی ۴۹۴ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

آخرین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار + جدول