شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیس جمهور

رئیسی: این دولت، منتقدان را افراد بی شناسنامه و بی هویت نمی‌داند

رئیسی: این دولت، منتقدان را افراد بی شناسنامه و بی هویت نمی‌داند

فارس نوشت: رئیس جمهور گفت: ممکن است به برخی اقدامات دولت انتقاداتی وارد باشد ولی این دولت، منتقدان را افراد بی شناسنامه و بی هویت نمی‌داند و برای شنیدن صحبت های منتقدان گوش شنوا دارد


سیدابراهیم رئیسی امروز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار در سازمان صدا و سیما حضور یافت و از بخش های مختلف این رسانه دیدن کرد.

رئیس جمهور با حضور در استودیو خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما تصریح کرد: خبرنگاران در تبیین خواسته های مردم برای مدیران و دولتمردان و همچنین در بیان دیدگاه های مسئولین و دولتمردان برای مردم نقش مهمی دارند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه رسانه ها خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطات بین مردم و مسئولان نقش مهمی بر عهده د ارند که باید تلاش روزانه و مخلصانه‌ای در عرصه های مختلف داشته باشند.

وی یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت و گفت: به گفته رییس صدا و سیما رسانه ملی ۱۶۰ شهید دارد که برخی از آنها شهدای روزهای اول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و برخی هم مدافعان حرم هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه رسانه ملی در انتقال پیام و تبیین افکار عمومی نقش مهمی دارد، گفت: رسانه ملی کانون و مرکز فرهنگ و فکر و بالندگی در کشور است و این رسانه یکی از مهمترین مسئولیت ها را در بخش فرهنگ ساز کشور بر عهده دارد.

وی افزود: رسانه ملی در دفاع از ارزش های اسلامی و ارائه سبک زندگی ایرانی و اسلامی نقش مهمی دارد و باید روز به روز این نقش مهم خود را قوی تر کند.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت نقدپذیر است و نقد و نظر را برای خود مفید می داند، گفت: ممکن است به برخی اقدامات دولت انتقاداتی وارد باشد ولی این دولت، منتقدان را افراد بی شناسنامه و بی هویت نمی‌داند و برای شنیدن صحبت های منتقدان گوش شنوا دارد.

رئیسی در ادامه گفت: برای دولت، صحبت اصحاب رسانه و اصحاب تحلیل حائز اهمیت است و گام های خوبی در رسانه ملی در این زمینه برداشته است و امروز رسانه ملی شاهد یک نگاه تحولی است که معتقدیم با این‌ نگاه تحولی می تواند به سمت قله های پیشرفت حرکت کند.

رئیس‌جمهور در برنامه سیمای خانواده هم حاضر شد و گفت: نهاد خانواده از نظر جمعیت کوچک اما بسیار اثرگذار است.

وی افزود: باید با هدف ایجاد زمینه برای تشکیل خانواده، فرزندآوری، زندگی ایرانی_اسلامی و زیست عفیفانه باید تلاش کنیم.

رئیس‌جمهور همچنین در بازدید از رسانه ملی هم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به ایجاد نشاط در خانواده‌ها تاکید دارند، گفت: دولت با عملکردش و رسانه‌ملی با تبیین و تنویر افکار عمومی، وظیفه امید آفرینی در کشور را دارند.

۲۱۶۲۲۰