شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لندن#جشنواره#«سالتبرن»#افتتاح#می‌شود

جشنواره لندن با «سالتبرن» افتتاح می‌شود

جشنواره لندن با «سالتبرن» افتتاح می‌شود

ایسنا نوشت: «سالتبرن» جدیدترین فیلم به کارگردانی «امرالد فنل»، جشنواره فیلم لندن امسال را افتتاح خواهد کرد.

این فیلم که نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده «امرالد فنل» است، نخستین نمایش بین‌المللی خود را در تاریخ ۴ اکتبر در سالن رویال فستیوال مرکز ساوت‌بانک در افتتاحیه جشنواره لندن تجربه خواهد کرد و همزمان در سراسر بریتانیا نیز اکران خواهد داشت.

استودیو آمازون و متروگلدن مایر نیز فیلم «سالتبرن» را از ۲۴ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران خواهند کرد، «مارگو رابی» و «جوسی مک نامارا» نیز دیگر تهیه کنندگان این فیلم هستند.

این فیلم با بازی «بری کیوگن»، «جیکوب الوردی»، «روزاموند پایک»، «ریچارد ای. گرانت»، «آلیسون الیور» و «کری مولیگان» همراه است و در حال و هوای دهه ۲۰۰۰ میلادی در مکان‌های مختلف در سراسر بریتانیا فیلمبرداری شده است و داستان یک دانش‌آموز به نام «الیور کوئیک» را دنبال می‌کند که در تلاش برای یافتن جایگاه خود در دانشگاه آکسفورد است و خود را میانه دنیای جذاب و اشرافی فردی به نام «فلیکس کاتن» (جیکوب الوردی) می‌بیند که او را به سالتبرن، املاک گسترده خانواده عجیب و غریبش، دعوت می کند تا تابستانی فراموش نشدنی را تجربه کند.

فیلم قبلی «امرالد فنل» با بازی «زن جوان خوش‌آتیه»با بازی «کری مولیگان» در اسکار ۲۰۲۱ نامزد ۵ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد و در نهایت جایزه اسکار فیلمنامه اصلی را از آن خود کرد.

۲۴۵۲۴۵