شهر خبر

کنایه یک روزنامه به مسئولان؛ وقتی می‌شود تصمیم ساده گرفت،‌ چه اصراری دارید تصمیم سخت بگیرید!

روزنامه مردم سالاری نوشت: معلوم نیست چه اصراری است که در زمانی که گرفتن تصمیم‌های ساده برای مسئولان مشکل است، آنها دم از «تصمیم‌های سخت» می‌زنند!

کنایه یک روزنامه به مسئولان؛ وقتی می‌شود تصمیم ساده گرفت،‌ چه اصراری دارید تصمیم سخت بگیرید!
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۶:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه مردم سالاری با اشاره به اظهارت رییس مجلس مبنی بر لزوم «گرفتن تصمیمات سخت» خطاب به مسئولان به کنایه گفته: چه اصراری است وقتی می‌شود تصمیم ساده گرفت، تصمیم سخت بگیرید!

به گزارش مردم سالاری، معلوم نیست چه اصراری است که در زمانی که گرفتن تصمیم‌های ساده برای مسئولان مشکل است، آنها دم از «تصمیم‌های سخت» می‌زنند! حرفی که نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه باعث نگرانی و دلواپسی در بین مردمی می‌شود که حاصل تصمیم‌های این ایام جز افزودن بر مشکلات و سختی‌هایشان چیزی ندارد.

این روزنامه در ادامه با اشاره به اظهارات ایخر قالیباف نوشته است: هفته گذشته نوبت محمدباقر قالیباف بود که با توجه به نزدیک تر شدن به انتخابات مجلس، سخنانش حماسی‌تر می‌شود. واقعیت این است که قالیباف هم همچون رئیسی دچار وضعیتی بغرنج شده است و این روزها دیگر به راحتی قادر به استفاده از شعارهای تبلیغاتی نیست. او چهار سال در مقام رئیس مجلس بوده است و در وضعیت نابسامان اقتصاد کشور شریک است و باید توضیح دهد که چرا توان گرفتن تصمیم‌های سخت را نداشته است، نه اینکه تازه به یاد بیاورد که دیگران باید تصمیم‌های سخت بگیرند و از این توصیه‌ها کند!