شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

اعضای هیئت مرکزی انتخابات شورای وحدت، معین شدند

در نشست هفته گذشته شورای وحدت، اعضای هیئت مرکزی انتخابات این شورا انتخاب شدند.

اعضای هیئت مرکزی انتخابات شورای وحدت، معین شدند
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۰۹:۵۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

نشست شورای وحدت هفته گذشته به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز وبا حضوراعضای هیات عالی و معاونین امور استان های شورای وحدت مورخ  ۱۰ مرداد برگزار شد ابتدا آقایان  الله کرم ، منتظمی و  محمدی نوری گزارش کارگروه مطالعاتی در خصوص گفتمان و شعار انتخابات و نیز سند راهبردی انتخاباتی شورای وحدت را ارائه نمودندکه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت و در ادامه بررسی گزارش و سند راهبردی به جلسه بعد موکول شد.

به گزارش ایلنا، همچنین ساماندهی هسته های ۳۰ نفره پزشکان و رزمندگان در جلسه مطرح و ضمن انتخاب مسؤلین مربوطه عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

هیات عالی شورای وحدت در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ بویژه در دو محور مشارکت فعال و رقابت انتخاباتی ،پیرو دستورالعمل قبلی بر ثبت نام اعضا و حامیان شورای وحدت در تهران ‌و سراسر کشور که واجد شرایط لازم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند، تاکید کرد. بر این اساس شورای وحدت استان ها مسؤل پیگیری این مصوبه می باشند.

شیخی رئیس کمیته اقوام شورای وحدت نیز با اشاره به اقامت و اشتغال جمعیت بزرگی از هموطنان استان های مختلف کشور با قومیت های گوناگون در تهران گفت : این ظرفیت عظیم در همدلی و ساماندهی می تواند در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و مشارکت بالا ایفاگر نقش مهمی باشد. وی افزود  شورای وحدت درحال برنامه ریزی در این زمینه است .

محمد جواد جلالی عضو هیات عالی گزارشی از طراحی پایگاه های خبری و تشکیلاتی شورای وحدت ارائه نمود. وی تاکید کرد: سایت خبری برای عموم و سایت تشکیلاتی برای اعضا و حامیان شورای وحدت

طراحی شده است که با تأیید هیأت عالی از این پایگاه ها رونمایی شد.

تعیین هیات مرکزی انتخابات شورای وحدت از تصمیمات مهم نود وپنجمین نشست هیات عالی شورای وحدت بود.

 ۹ نفر از اعضای هیات عالی شامل ۲ نفر از بانوان، ۲ نفر از جوانان و ۵ نفر دیگر  بشرح ذیل :

۱- حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی

۲-اسدالله بادامچیان

۳- محمد رضا باهنر

۴- سیدشهاب الدین صدر

۵-لاله افتخاری

۶-نیره قوی

۷- حجت الاسلام سیدمحمدجوادجلالی

۸- متین منتظمی و

۹- منوچهر متکی

با رأی حاضرین به عنوان هیأت مرکزی انتخابات شورای وحدت برگزیده شدند.