شهر خبر

بیانیه حماس در واکنش به حکم دیوان عالی رژیم صهیونیستی

بیانیه حماس در واکنش به حکم دیوان عالی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: جنبش حماس اعلام کرد حکم دیوان عالی رژیم صهیونیستی مبنی بر رد تخلیه شهرک صهیونیست نشین «حومش» بر تبانی نظام قضایی اسرائیل و نقش آن در اشغالگری و مصادره خاک فلسطین مهر تایید می‌زند. این حکم با تشدید بیشتر مقاومت مواجه خواهد شد.

جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری سند قرار گرفته است، تاکید کرد این حکم بیانگر هماهنگ بودن همه نهادهای وابسته به رژیم اشغالگر از جمله دستگاه قضایی برای سرکوب مردم فلسطین و در تنگنا قرار دادن آنان است.

حماس همچنین تاکید کرد مصادره خاک فلسطین و یهودی سازی آن ناقض همه قوانین و هنجارهای بین المللی است که شهرک سازی را رد می‌کند و غیرقانونی می‌داند.

حماس بار دیگر مخالفتش را با حکم دیوان عالی رژیم صهیونیستی اعلام و تاکید کرد فقط با پایداری و استقامت بیشتر و تشدید مقاومت در سراسر فلسطین به این حکم پاسخ خواهد داد.

حماس در ادامه از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست درخصوص پایان اشغالگری و پایان جنایات و تجاوزات بی وقفه اشغالگران احساس مسئولیت و رفتار دستگاه قضایی آنان را محکوم کنند چرا که بخشی جدایی ناپذیر از مجموعه سرکوب و تروریسم هستند.

311311