شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#نماینده مجلس

انتقاد نماینده مجلس : تریبون‌داران حامی دولت به دلیل منافع خاص، شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت ندارند

انتقاد نماینده مجلس : تریبون‌داران حامی دولت به دلیل منافع خاص، شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت ندارند

خانه ملت نوشت: احسان ارکانی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سکوت یا بی‌دردی مدعیان تریبون‌دار در قبال مشکلات مردم یا بی‌خبری و قطع ارتباط با توده مردم است، گفت: تریبون‌داران حامی دولت به دلایل سیاسی و جناحی و بهره بردن از منافع خاص، جرات و شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت و رییس‌جمهور و وزرا را ندارند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سکوت یا بی‌دردی مدعیان تریبون‌دار در قبال مشکلات مردم یا بی‌خبری و قطع ارتباط با توده مردم است، گفت: تریبون‌داران حامی دولت به دلایل سیاسی و جناحی و بهره بردن از منافع خاص، جرات و شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت و رییس‌جمهور و وزرا را ندارند.

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه گفت: در هفته جاری که همپای سایر نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه بوده و در شهرها و روستاها بین مردم در حال پیگیری مشکلات آنان از قطعی آب و برق روستاییان گرفته تا نداشتن فضای ورزشی و بیکاری جوانان و مشکل مسکن و آسفالت و معضلات معیشتی کارگران و بازنشستگان و کارمندان و معلمان هستم افسوس می خورم که چرا از تریبون‌داران حامی دولت صدایی برای ملت درنمی آید و اگر هم سر و صدایی دارند هیچ ربطی به مشکلات و مطالبات اصلی مردم نظیر تورم، بیکاری، مسکن، معیشت، سفره مواد غذایی و ... ندارد و آنقدر در فضای مجازی غرق شده‌اند که از فضای واقعی بی اطلاع هستند.

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی افزود: قاعدتاً دلیل این سکوت یا بی‌دردی مدعیان تریبون‌دار درقبال مشکلات مردم یا بی‌خبری و قطع ارتباط با توده مردم است یا بنا به دلایل سیاسی و جناحی و بهره بردن از منافع خاص، جرات و شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت و رییس‌جمهور و وزرا را ندارند.



۲۱۶۲۲۰