شهر خبر

مجلس تهدید کرد: کسانی که از اصلاح خبر منتشر شده و انتشار تکذیبیه خودداری کنند مشمول پیگرد حقوقی خواهند شد

مجلس تهدید کرد: کسانی که از اصلاح خبر منتشر شده و انتشار تکذیبیه خودداری کنند مشمول پیگرد حقوقی خواهند شد

تسنیم نوشت: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در آستانه ورود به پیش ثبت نام‌ها ، تخریب مجلس با انتشار خبرهای دروغ و تحریف واقعیت ها در دستور کار برخی چهره‌ها و جریان‌های سیاسی، قرار گرفته است.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر برگزاری نشست‌های انتخاباتی در مجلس با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در آستانه ورود به پیش ثبت نام‌ها ، تخریب مجلس با انتشار خبرهای دروغ و تحریف واقعیت ها در دستور کار برخی چهره‌ها و جریان‌های سیاسی، قرار گرفته است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«روز گذشته یکی از رسانه‌ها مدعی برگزاری جلسه انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی شده بود و بر اساس شنیده‌ها با هزینه مالی جریانی که فعلا از ذکر نام آن خوددداری می‌کنیم، توزیع شد. بدینوسیله اعلام می شود، این ادعا صحت ندارد و خلاف واقع است و بدیهی است مجلس شورای اسلامی پیگیری حقوقی انتشار و بازنشر این خبر کذب را برای خود محفوظ می‌دارد.

روشن است کسانی که از اصلاح خبر منتشر شده و انتشار تکذیبیه خودداری کنند مشمول پیگرد حقوقی خواهند شد. در آستانه ورود به پیش ثبت نام‌ها، تخریب مجلس با انتشار خبرهای دروغ و تحریف واقعیت‌ها در دستور کار برخی چهره‌ها و جریان‌های سیاسی، قرار گرفته است.»


۲۱۶۲۲۰