شهر خبر

شهردار تهران در بین فوتبالی‌ها چه می‌کرد؟ +عکس

تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی مورد تقدیر قرار گرفت. 

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی تاج رییس فدراسیون، مهدی محمدنبی نایب رییس اول، هدایت ممبینی دبیرکل، میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه و رییس کمیته جوانان و سایر مسئولان فدراسیون و مرکز ملی فوتبال حضور داشتند.

  * پس از پخش چند کلیپ از فعالیت‌ها و افتخارات تیم فوتبال نوجوانان، شهردار تهران از اعضای کادرفنی و بازیکنان، تقدیر و هدایایی را تقدیم کرد.  
*پیراهن تیم ملی به رسم یادبود به شهردار تهران اهدا شد.

 * در پایان مراسم نیز عکس یادگاری گرفته شد.

 * تفاهم نامه مشترک فدراسیون و شهرداری تهران برای حمایت از تیم‌های امید، نوجوانان و احداث ساختمان امضا شد.

شهردار تهران در بین فوتبالی‌ها چه می‌کرد؟ +عکس

 مهدی تاج در این مراسم، گفت: به همه حاضرین در این مراسم به طور ویژه شهردار تهران، نایب رییس اول و دبیرکل فدراسیون، کادرفنی و اعضای تیم ملی نوجوانان خوش آمد می‌گویم. از دید ما فوتبالی‌ها، کشورها به دو قسمت تقسیم می‌شوند، کشورهایی که در جام‌جهانی حضور دارند و کشورهایی که موفق به حضور نشدند. 

 وی افزود: در سالهای اخیر تیم ملی فوتبال بزرگسالان سه دوره پیاپی در جام جهانی حضور داشته است. در سال ٢٠١٧ نیز همه تیم‌های ما موفق به صعود شدند. امسال نیز تیم ملی ساحلی، فوتسال و در رده پایه تیم ملی نوجوانان موفق به صعود شده است. تیم ملی بزرگسالان نیز در مسیر صعود قرار دارد.   
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: این حضور تیم‌های ملی در جام جهانی، برای کشور و هواداران میلیونی فوتبال و به طور کلی در قله ماندن تیم‌های ملی ایران در سطح بین‌الملل بسیار مهم است. 

 وی افزود: باید از زاکانی به جهت کمک‌هایی که پیرو تفاهم نامه مشترک وجود دارد و شامل حمایت از تیم امید و نوجوانان است، تشکر کنم . در مرکز ملی فوتبال یک پکیج کامل داریم و ساختمان در دست احداثد کوثر یکی از این بخش‌ها است. تیم های ملی در سال‌های قبل در زمین های غیراستانداردی به تمرین می‌پرداختند اما اکنون نیازهای اولیه را در مرکز ملی فوتبال داریم. با حمایت شهرداری، این ساختمان کوثر که برای تیم های بانوان است نیز به زودی افتتاح خواهد شد.