شهر خبر

توضیحات وزیر کشور درباره جزئیات کشف تیم تروریستی

وزیر کشور در خصوص جزئیات تیم تروریستی کشف شده گفت: این جزئیات را دستگاه‌های امنیتی در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار می دهند.

توضیحات وزیر کشور درباره جزئیات کشف تیم تروریستی
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۱ ۱۲:۲۶:۴۶
اعتمادآنلاین |

احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات دولت در رابطه با مشکل آب در استان سیستان و بلوچستان گفت: دولت به شدت پیگیر بحران کم‌آبی سیستان است. خودم آخرین بار دو سه ماه قبل آنجا بودم و ۷ تا ۸ نوبت به سیستان رفته‌ام و درباره آن تصمیم گیری شده است در همین مدت هم کارهای مهمی شده که اگر نمی‌شد، مشکل جدی‌تری داشتیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: ما روی کسب حق‌آبه‌مان از افغانستان تأکید داریم، آنها باید تکلیف خود را انجام دهند، دولت منابع قابل توجهی برای این کار تخصیص داده و وزارت نیرو به‌طور جدی کار را دنبال می‌کند.

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی این وزارتخانه برای انتخابات پیش رو یادآور شد: از ۱۶ مرداد داوطلبان انتخابات مجلس باید ثبت نام کنند و این مرحله مهمی است. داوطلبان اگر در پیش ثبت نام مشارکت نکنند، امکان ثبت نام در مرحله اصلی را ندارند و پیش ثبت نام تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

وحیدی در خصوص جزئیات تیم تروریستی کشف شده گفت: این جزئیات را دستگاه‌های امنیتی در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار می دهند.

وی در مورد حضورش در مرزهای غربی کشور هم عنوان کرد: از مرزهای شلمچه و مهران بازدید کردیم. دولت عراق با نگاه مثبت دنبال حل و فصل مشکلات است و در این سفر بر توسعه دروازه‌های ورودی در مرزها و صدور گذرنامه‌های جدید تاکید شد.

وزیر کشور در مورد آخرین تصمیم خود برای حل حواشی پیش آمده با مجلس در خصوص معاون سیاسی اش گفت: در خصوص معاون سیاسی هم دولت به دنبال حداکثر تفاهم با مجلس است، در چارچوب حداکثر تفاهم با قوت حرکت می‌کنیم نمی‌خواهیم به این هماهنگی‌ها بین قوا خدشه‌ای وارد شود.