شهر خبر

روزنامه قدس:

استارتاپ‌ها از سرویس‌های امنیتی بیگانه خط می‌گیرند و می‌خواهند آشوب کنند!

روزنامه قدس به نقل از یک تحلیلگر اصولگرا نوشت: اقدامات ضدامنیتی که این مجموعه‌ها انجام می‌دهند، تکمیل حلقه اغتشاشات سال گذشته است. این پلتفرم‌ها از سرویس‌های امنیتی بیگانه خط می‌گیرند ومصداق این حرکات ضدامنیتی از خارج از کشور مورد حمایت قرار می‌گیرد.

استارتاپ‌ها از سرویس‌های امنیتی بیگانه خط می‌گیرند و می‌خواهند آشوب کنند!
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۲۲:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه قدس مدعی شد پلتفرم‌هایی چون دیجی‌کالا، طاقچه و ازکی از سرویس‌های امنیتی خارجی خط می‌گیرند!

به گزارش قدس، در روزهای گذشته برخی پلتفرم‌ها مثل دیجی کالا، طاقچه و ازکی اقدام به انتشار عکس کشف حجاب دسته جمعی کارکنانشان در محیط کار کرده و آن را در فضای مجازی منتشر کردند. برخی از این پلتفرم‌ها مهرماه گذشته همزمان با اغتشاشات نیز اقدام به همراهی با اغتشاشگران و حامیان خارجی آن‌ها کردند، با این حال برخی کارشناسان معتقدند جریانی که با پوشش استارت‌آپ در یک زمان خاص اکوسیستم (تجاری،خدماتی، رسانه‌ای) را به‌وجود آورده، حالا با خط شکنی در کشف حجاب در حال محک زدن مسئولان کشور و نوع مواجهه آن‌ها با این هنجارشکنی است تا گام‌های بعدی خود را عملیاتی کند.

این روزنامه در ادامه به نقل از محمد صادق کوشکی نوشت: اقدامات ضدامنیتی (کشف‌حجاب) که این مجموعه‌ها در فضای مجازی انجام می‌دهند، تکمیل حلقه اغتشاشات سال گذشته است و می‌خواهند این حلقه ضدامنیتی را به آشوب‌های احتمالی آینده متصل کنند. این پلتفرم‌ها از سرویس‌های امنیتی بیگانه خط می‌گیرند ومصداق این حرکات ضدامنیتی از خارج از کشور مورد حمایت قرار می‌گیرد.