شهر خبر

راهبردهای 4 مولفه ای انتخابات، ابلاغی مقام رهبری مغفول در سخنان معاون سیاسی وزارت کشور

راهبردهای 4 مولفه ای انتخابات، ابلاغی مقام رهبری مغفول در سخنان معاون سیاسی وزارت کشور

تسنیم نوشت: رئیس ستاد انتخابات کشور در وبینار معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و رؤسای ستادهای انتخابات استانداری‌های سراسر کشور گفت: قانون جدید انتخابات، فرصت برابر برای نامزدها در استفاده از امکانات عمومی فراهم می‌کند.

محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزارت کشور در وبینار معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی و رؤسای ستادهای انتخابات استانداری‌های سراسر کشور که روز سه شنبه با هدف ایجاد هماهنگی ستادی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تاکید بر عنصر جهاد تبیین، از همه دست اندرکاران اجرایی خواست پرچم انتخابات را برافراشته نگاه دارند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) رمز پیروزی و تدوام نهضت سیدالشهدا را تبیین و روایت‌گری حضرت زینب سلام الله علیها بر شمردند و بر همین اساس تاکید داشتند که شرط بنیادی برای رفع توطئه های بدخواهان نظام در جنگ ترکیبی موجود مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری عرصه تبیین و روایت گری است.

محمدرضا غلامرضا افزود: از روز یک شنبه ۱۵ مرداد شروع فرآیندانتخابات با دستور وزیر محترم کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir انجام خواهد شد.

وی همچنین از روسای ستادهای انتخابات استانداری ها اعلام کرد به صورت جدی از ظرفیت استان برای اطلاع رسانی عمومی در رابطه با این مرحله مهم از انتخابات استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی، برگزاری انتخابات مبتنی بر اصول قانونمداری، میانداری، بی طرفانه و عدالت انتخاباتی است، یکی از نکات مثبت قانون جدید انتخابات مجلس را ایجاد فرصت برابر برای نامزدها جهت استفاده از امکانات عمومی برشمرد و برای تحقق اصل عدالت تبلیغاتی در انتخابات پیش رو ابراز امیدواری کرد

به گزارش خبرآنلاین رئیس ستاد انتخابات کشور در سخنان خود به 4 ماموریت راهبردی که مقام رهبری برای انتخابات اعلام کردند، به عنوان ماموریت اصلی اش اشاره نکرد. راهبردهای چهار مولفه‌ای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت ابلاغ شده‌ است.

۲۱۶۲۲۰