شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#امارات#بحرین#استاندارد

امارات و بحرین به دنبال جذب پزشکان اسرائیلی مخالف نتانیاهو

امارات و بحرین به دنبال جذب پزشکان اسرائیلی مخالف نتانیاهو

عصر ایران نوشت: شرایط پیشنهادات ارائه شده توسط امارات عربی متحده شامل پرداخت حقوقی سه برابر بالاتر از استاندارد رایج در اسرائیل، فرصت‌های تحصیلی برای فرزندان پزشکان، اعطای «ویزای طلایی» و اجازه اقامت طولانی مدت عنوان شده است.

در حالی که برخی پزشکان اسرائیلی به دلیل اصلاحات قضایی دولت بنیامین نتانیاهو به فکر مهاجرت از اسرائیل افتاده‌اند، مقام‌های امارات عربی متحده و بحرین تلاش‌های خود را برای جذب آنها آغاز کرده‌اند.

در پی بالا گرفتن نارضایتی‌های عمومی از تصویب بخش‌های مهمی از اصلاحات قضایی مد نظر نخست وزیر اسرائیل، چند صد پزشک اسرائیلی با تشکیل یک گروه در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به طرح مشاوره‌ها برای مهاجرت به خارج از اسرائیل کرده‌اند.

کانال ۱۲ اسرائیل روز دوشنبه گزارش داد گروهی از این پزشکان اعلام کرده‌اند که پیشنهادات جذابی را از سوی منابع رسمی در امارات عربی متحده و بحرین دریافت کرده‌اند.

شرایط پیشنهادات ارائه شده توسط امارات عربی متحده شامل پرداخت حقوقی سه برابر بالاتر از استاندارد رایج در اسرائیل، فرصت‌های تحصیلی برای فرزندان پزشکان، اعطای «ویزای طلایی» و اجازه اقامت طولانی مدت عنوان شده است.

310310