شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

نامه مدیر حوزه های علمیه به شیخ الازهر درباره اهانت های اخیر به قرآن

نامه مدیر حوزه های علمیه به شیخ الازهر درباره اهانت های اخیر به قرآن

مدیر حوزه‌های علمیه با ارسال نامه‌ای به دکتر احمد الطیب شیخ الازهر ضمن تشکر از موضع وی خواستار استمرار پیگیری‌ها و همراهی همه دولتمردان، شخصیتها و عالمان دنیای اسلام شد.

به گزارش«»- آیت الله اعرافی تحریم کالاهای کشورهای هتاک و بازنگری در روابط با آنها، اقدام هماهنگ و قاطع همه کشورها برای برخورد جدی با کشور سوئد و کشورهای مشابه را خواستار شد.

در پی اهانت به ساحت قرآن کریم در روزهای اخیر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با ارسال نامه‌ای به دکتر احمد الطیب شیخ الازهر ضمن تشکر از موضع وی خواستار استمرار پیگیری‌ها و همراهی همه دولتمردان، شخصیتها و عالمان دنیای اسلام شد.

آیت الله اعرافی تحریم کالاهای کشورهای هتاک و بازنگری در روابط با آنها، اقدام هماهنگ و قاطع همه کشورها برای برخورد جدی با کشور سوئد و کشورهای مشابه، اهتمام به تنظیم و تصویب طرح یا قانونی بین المللی از سوی مجامع بین الملی و دولت‌های اسلامی برای جلوگیری از موارد مشابه و اهتمام به شکل گیری گفتمان مشترک الهی و توحیدی بر اساس آموزه‌های اسلام و ادیان الهی را از جمله اولویت‌های همه دولت‌ها، مجامع علمی دینی و ملت‌های مسلمان دانست.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به آمادگی حوزه‌های علمیه قم برای هر گونه همکاری و همراهی مناسب، نوشت: جایگاه برجسته کشور عریق مصر و مجامع دینی و علمی، به ویژه الازهر شریف جایگاهی فاخر و تعیین کننده و الهام بخش خواهد بود.