شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#شوک#سهامداران#بورس#بدتر#قبل#سقوط#کرد!

شوک به سهامداران / بورس بدتر از قبل سقوط کرد!

شوک به سهامداران / بورس بدتر از قبل سقوط کرد!

شاخص کل بازار سرمایه با افتی ۳۷۰۰ واحدی مجددا کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد.

بازار سهام اولین روز کاری هفته متعادل آغاز کرد و با توجه به ارزش پایین معاملات اکثر سهام بازار در محدوده ی صفر تابلو معامله شدند البته رفته رفته بر میزان عرضه ها در بازار افزوده شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افتی 3 هزار و 700 واحدی  به 1 میلیون و 1996 هزار واحد رسید و همچنان در فتح مجدد کانال 2 میلیون واحدی ناکام ماند.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با در همان ارتفاع 711 هزار واحدی ماند و نوسانی را از خود ثبت نکرد.

گفتنی است سه نماد «حکشتی»، «شپدیس» و «اخابر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «شگویا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «شهر» و «شلعاب» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «نیان» و «دتوزیع» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 7 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد  100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 200  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 151 نماد در محدوده مثبت و 257 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 140 نماد در محدوده مثبت و 171 نماد در محدوده منفی معامله شدند.