شهر خبر

بمب نقل و انتقالات فوتبال در آستانه انفجار

نشریه مارکا در خبری فوری از احتمال توافق قریب‌الوقوع ستاره جوان فرانسوی با قوهای سفید مادرید خبر داد.

ایرنا نوشت: انتقال کلیلیان امباپه به رئال مادرید در چند فصل گذشته به سوژه داغ رسانه‌های جهان تبدیل شده است. هر چند که مالکان متمول پاریسی در تابستان ۲۰۲۲ با انعقاد قراردادی خاص، این ستاره فرانسوی را در پاریس نگه داشتند اما ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در فوتبال اروپا شرایط سختی را برای امباپه ایجاد کرده و او خواهان جدایی از تیم فرانسوی است.

نارضایتی امباپه از حضور در فوتبال فرانسه موجب شد تا این بازیکن در چند ماه گذشته مشتریان زیادی پیدا کند و حتی تیم الهلال عربستان نیز مبلغ ۳۰۰میلیون یورویی را به او پیشنهاد داد اما ملی‌پوش فرانسوی به درخواست سعودی‌ها پاسخی نداد.

حال مارکا به نقل از فایزه العماری، مادر امباپه نوشته است: پاریسی‌ها راضی به انتقال امباپه به رئال شدند اما مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو از تیم اسپانیایی می‌خواهند. این مبلغ در حالی است که پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی اروپا در گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو برای امباپه پیشنهاد داده بود.

برخی از رسانه‌های ورزشی جهان حتی مدعی بودند که رئال پیراهن شماره هفت خود را برای ستاره جوان فرانسوی‌ها کنار گذاشته اما این فرضیه زیاد دوام نیاورد زیرا در فصل جدید وینی جونیور این پیراهن را به تن خواهد کرد.