شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دولت#بخش خصوصی#انتخابات

بختیاری: دولت از آرا بخش خصوصی و هیات رییسه انتخاب شده اتاق ایران صیانت کند تا حاشیه‌سازی‌ها تمام شود

بختیاری: دولت از آرا بخش خصوصی و هیات رییسه انتخاب شده اتاق ایران صیانت کند تا حاشیه‌سازی‌ها تمام شود

رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران عنوان کرد: انتخابات تمام شده و هیات رئیسه اتاق ایران با جدیت در حال پیگیری ماموریت های محول شده هستند. الان به پرهیز از تنش و ایجاد آرامش و همگرایی بین دولت و بخش خصوصی نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود بختیاری اظهار داشت: دولت باید هوشمندانه از هرگونه شائبه دخالت در اتاق ایران به عنوان مهمترین تشکل بخش خصوصی کشور تبری بجوید.

وی عنوان کرد: انتخابات تمام شده و هیات رئیسه اتاق ایران با جدیت در حال پیگیری ماموریت های محول شده هستند. الان به پرهیز از تنش و ایجاد آرامش و همگرایی بین دولت و بخش خصوصی نیاز داریم.

بختیاری تصریح کرد: رئیس اتاق ایران با ایستادگی در برابر حجمه ها، از آرا هیات نمایندگان صیانت کرده است که برای ما ارزشمند است. هیات نمایندگان و دولت هم باید از این رای صیانت کنند.

وی متذکر شد: انتظار ما از دولت، وزارت صمت و شورای عالی نظارت این است که در این شرایط تیزبینانه و با تدبیر عمل کنند و مهر پایانی بر تمام حاشیه سازی ها بزنند تا هیات رئیسه فارغ از حواشی ایجاد شده بتواند به وظایف خود بپردازد.

بختیاری خاطرنشان کرد: به تمام فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان توصیه میکنم مبادا به واسطه برخی رفتارهای خارج از منطق، به نهاد ١۴٠ ساله اتاق ایران خدشه وارد کنیم. ما میراث دار نهادی هستیم که با فراز و نشیب های فراوان پشت سر گذاشته و امانتی در دست ماست.

۲۲۳۲۲۵