شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روستای#این#قاتل#فراری#خواب#چشم#روستا#گرفته#است

این قاتل فراری خواب را از چشم روستا گرفته است

فردی که پس از قتل ۴ نفر از روستای خود گریخته در پیامی تهدید کرده که ۸ نفر دیگر را هم می‌کشد.

ایران نوشت: اهالی روستای زینلان علیا از توابع بخش سرفیروزآباد جلالوند بعد از قتل‌عام خونین روز و شب ندارند! همه فکر و ذکرشان شده وحشت و اضطراب به خاطر پرسه زدن قاتلی در اطراف شهر که ۴ نفر را به قتل رسانده و تهدید کرده است ۸ نفر دیگر را هم می‌کشد!

۱۱ تیرماه امسال صدای شلیک‌های پی‌درپی در منطقه کوهستانی روستا پیچید. جوان ۳۷ ساله‌ای که با تراکتور خود سر زمین کشاورزی مشغول کار و کوبیدن نخودها بود، یکی از اهالی روستا به نام مراد را دید که به سمت زمین کشاورزی باباخان قاسمی نزدیک شد. باباخان به همراه دو پسرش به نام‌های عرفان و اشکان مشغول کار بودند. یکی از اقوام آنها به نام بیژن هم در زمین آنها بود. راننده تراکتور داشت با چشم خود رفتار مراد را می‌دید. باورش نمی‌شد که شاهد چنین جنایت وحشتناکی باشد. مراد کلاشنیکف در دست داشت که بی‌محابا به سمت باباخان و پسرانش نشانه رفت. بدون لحظه‌ای مکث و تردید دست را روی ماشه فشرد و رگبار مرگ را بر سر پدر و پسرانش بست. اجساد روی زمین می‌افتاد و در زمین کشاورزی حمام خون به راه افتاده بود.

مراد بدون هیچ وقفه‌ای اسلحه را به سمت بیژن گرفت و با تیراندازی به سمت او مجال زندگی را از او هم گرفت. سپس راه کوهستان را در پیش گرفت و فرار کرد.

مراد از روز حادثه تا به امروز متواری است. همسر و فرزندانش از یک سال قبل که درگیری او با اهالی زیاد شد، دیگر نتوانستند زندگی پر از تشنج با او را تحمل کنند. همسرش جدا شد و به همراه ۲ دختر جوانش به کرمانشاه رفت. حالا مراد جایی برای ماندن ندارد و در قسمت‌های کوهستانی روستا پرسه می‌زند. چند بار نیمه‌های شب سراغ برخی اهالی که در خانه‌شان تنها زندگی می‌کنند، رفته و با تهدید از آنها نان گرفته است.

در میانی اهالی شایعه شده که مراد با یکی از مأموران انتظامی تماس گرفته و گفته این افراد که کشتم، بیگناه بودند. حالا می‌خواهم ۸ نفر دیگر را هم بکشم!

معلوم نیست این حرف‌ها حقیقت دارد یا نه اما چیزی که مشخص است، اینکه اهالی بشدت ترسیده‌اند. دیگر کسی با آرامش سر زمین کشاورزی نمی‌رود و شب‌ها سرشان را راحت روی بالش نمی‌گذارند.

بنابراین گزارش، متهم این پرونده هنوز توسط مراجع انتظامی مربوطه دستگیر نشده است.