شهر خبر

درنگی بر یک لوکیشن / امیر دبیری مهر

درنگی بر یک لوکیشن / امیر دبیری مهر

مبلغ نوشت : امکان ورود بهروز وثوقی هشتاد و پنج ساله را به کشور باز کنید تا ببینید در فرودگاه مهرآباد تا میدان آزادی چه جمعیتی به استقبال او خواهد رفت.سیلی واقعیت دردناک است می دانم.

به گزارش «»- امیر دبیری مهر در کانال شخصی خود با انتشار یک لوکیشن از چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ در چهار راه پارک وی تهران که حاوی تصویر بهروز وثوقی است، نوشت:

قبل ازانقلاب چندباری به ساواک احضار و حتی بعد از فیلم گوزنها توسط ثابتی به مرگ تهدید شد . بعد از انقلاب چهل وچهارسال حتی یکبار اسم او از رادیو و تلویزیون گفته نشد جزو خط قرمز های پررنگ بود.برعکس تا دلتان بخواهد به او فحش و ناسزا گفتند از دوست پسر اشرف معرفی کردن تا هنرمند درباری بودن که بعدا معلوم شد همگی کذب است. گاهی که در فیلمی یا جلسه ای، ناخواسته اسمی از او بردند یا نمایی از او پخش کردند مردم از صمیم قلب برایش سوت و دست زدند زمانی که فیلم های سینمایی را کرایه می کردیم و با ویدیو ایوا می دیدیم فیلمهاش اغلب اجاره بود و زنبیل می گذاشتیم تا نوبت ما شود فکر می کنید این همه محبوبیت فقط به خاطر بازی خوب او در نقش ها بود؟ خیلی باید ساده لوح باشید چنین فکر کنید من اعتقاد دارم وقتی که خدا بخواهد کسی را عزیز کند همه عالم برای ذلت او قدم بردارند روز به روز عزیزتر می شود.
امکان ورود بهروز وثوقی هشتاد و پنج ساله را به کشور باز کنید ببینید در فرودگاه مهراباد تا میدان ازادی چه جمعیتی به استقبال او خواهد رفت
سیلی واقعیت دردناک است می دانم.

درنگی بر یک لوکیشن / امیر دبیری مهر