شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه#اردبیل#امام جمعه

پیام حسن نصرالله به آذری های جهان چه بود؟

امام جمعه اردبیل پیام سید حسن نصرالله را برای آذری های جهان نقل کرد.
پیام حسن نصرالله به آذری های جهان چه بود؟

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، آیت الله سید حسن عاملی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پر شور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: در سفر اخیر به لبنان یک توفیق بسیار بزرگ نصیب ما شد و آن ملاقات با عزت و شرف مسلمان‌ها غرور مسلمان‌ها هیبت، صولت و سطوت مسلمان‌ها حضرت آقای سید حسن نصرالله بود من او را درست مثل مالک اشتر پیدا کردم هرچه امیرالمومنین (ع) درباره مالک اشتر گفته در وجود او متجلی است.

وی افزود: در این ملاقات که جزو استثنایی‌ترین لحظه‌های عمر بنده و برای دومین بار است که به محضر ایشان مشرف می شوم مطالب مهمی مطرح شد.

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: در خاتمه المطاف به ایشان عرض کردم در کل دنیا هر کجا آذری حر و غیور وجود دارد عاشق شما و شیفته شماست و شما در قلب آذری های غیور و حسینی جا دارید چقدر عالی می‌شود که برای آذری‌های جهان پیامی مرحمت کنید.

آیت الله عاملی ادامه داد: ایشان با مدح بسیار بلیغی از نقش مقام معظم رهبری در منطقه و با تبیین خطر عظیمی که با درایت ایشان از منطقه دفع شده است فرمود از تمام آذری‌های عزیز و غیور می‌خواهم با تمام توان در خدمت منویات مقام معظم رهبری باشند و ملت ایران توجه کنند که اقتدار ایران اسلامی اطاعت از مقام معظم رهبری است.