شهر خبر

محمدمهدی اسماعیلی:

ماجرای «کنسرت لیدما» روایت «خسن وخسین دختران معاویه‌اند» است

به گفته مجوز وزیر ارشاد کنسرت لیدما در برج میلاد که باعث واکنش مجلس شد را وزارت ارشاد نداده است.

ماجرای «کنسرت لیدما» روایت «خسن وخسین دختران معاویه‌اند» است
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ ۱۹:۰۰:۳۷
اعتمادآنلاین |

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: آنچه که در خصوص برنامه لیدوما در برج میلاد اتفاق افتاد یک همایش بوده و همایش‌ها هم هیچ گاه از ما مجوز نمی‌گیرند.

به گزارش ایسنا، وی ، درباره حواشی ایجادشده حول کنسرت لیدوما گفت:در مورد اتفاقی که در برج میلاد رخ داده است اولا این اصلا کنسرت نبوده است و مانند خسن وخسین دختران معاویه‌اند، است.

وی گفت: این کار هم همان است از سوی دیگر موضوعش یک همایش بوده و همایش‌ها هم هیچ گاه از ما مجوز نمی‌گیرند. ثانیا تحت مدیریت وزارت فرهنگ نبوده پس چطور من می‌توانم شریک کاری باشم که نه مجوزاش را داده‌ام نه در حوزه مدیریتی من اتفاق افتاده است؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد:یک همایش بوده است و در این همایش یک گروه موسیقی هم آمدند برنامه اجرا کردند، از قضا من دیدم بلافاصله تهیه کننده فضا را مدیریت کرده، چراغ را خاموش کرده و گفته قانون را رعایت کنید.

وی تاکید کرد: آنچه که اتفاق افتاده نه مجوز وزارت ارشاد را داشته، نه کنسرت بوده است نه در امکان ما. مگر مانند تالار وحدت و تئاتر شهر بوده که مدیریتش با وزارت ارشاد باشد، من نمی‌دانم احتمالا کسانی که اظهار نظر کردند اطلاعاتی نادرستی به آنها داده شده است.

وی در خصوص این‌که در مواردی برخی نمایندگان استیضاحش را مطرح می‌کنند،عنوان کرد: با هیچ نماینده‌ای درگیری نداریم. الحمدالله جزو وزرایی هستم که تا کنون هیچ گاه با نمایندگان هیچ مشکلی نداشتیم.