شهر خبر

امام جمعه کرج: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا افراد در عرصه انتخابات شرکت نکنند

امام جمعه کرج: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا افراد در عرصه انتخابات شرکت نکنند

ایسنا نوشت:حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج گفت: دشمن از هم اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا افراد در عرصه انتخابات شرکت نکنند. انتظار می‌رود هرکسی در حد توان برای باشکوه شدن انتخابات تلاش کند.

امام جمعه کرج گفت: دشمن از هم اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا افراد در عرصه انتخابات شرکت نکنند. آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) اظهار کرد: جوانان باید مطالعه کنند تا بدانند افرادی که به انقلاب اسلامی و موفقیت مردم پشت کردند چه عاقبتی داشتند؟ همواره حضور مردم در عرصه‌های مختلف دشمن شکن بوده است. این اتحاد مردم است که دشمن را به زانو درآورده و نباید هرگز از این مسیر دور شویم.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: دشمن از هم اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا افراد در عرصه انتخابات شرکت نکنند. انتظار می‌رود هرکسی در حد توان برای باشکوه شدن انتخابات تلاش کند.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه برای حفظ جهان اسلامی، ایران باید حفظ شود، تصریح کرد: امروز در داخل کشور در عرصه فرهنگ، اقتصاد و سیاست تنگناهایی داریم که باید آن را حفظ کنیم، مسئله عفاف و حجاب از جمله مواردی است که مردم پای کار هستند و نیاز دارد مسؤولان بسترهای فرهنگی را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه انگلیس و آمریکا و دوست داران آنها برای خدشه دار کردند جهان اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند، بیان کرد: افراد را به کار گیری می‌کنند تا به مقدسات اسلام بی احترامی کنند، بیچارگان نمی‌دانند، این آتشی که در قلب مسلمانان روشن می‌کنند بستر نابودی و تباهی خودشان را فراهم می‌کند.

آیت‌الله حسینی همدانی ادامه داد: همه پلیدی‌ها و خباثت‌ها در رژیم صهیونیستی جنایتکار و کودک کش نشأت می‌گیرد و همه ما محور شدن این رژیم پلید را خواهیم دید.

۲۱۶۲۱۷