شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#خودروساز#معروف#فتیله#قیمت#اساسی#بالا#کشید!

خودروساز معروف فتیله قیمت را اساسی بالا کشید!

خودروساز معروف فتیله قیمت را اساسی بالا کشید!

مزدا CX-۵۰ که نسخه خشن‌تر و ماجراجویانه از CX-۵ استاندارد محسوب می‌شود با برخی تغییرات وارد مدل ۲۰۲۴ خود شده است. این خودرو از سیستم تعلیق بهتر و تجهیزات استاندارد و سفارشی بیشتری سود می‌برد. البته این موارد باعث افزایش قیمت CX-۵۰ ۲۰۲۴ شده‌اند.

ارزان‌ترین نسخه از مزدا CX-۵۰ ۲۰۲۴ با قیمت ۳۱,۶۷۵ دلار در دسترس است و بنابراین این خودرو نسبت به CX-۵۰ ۲۰۲۳ با قیمت ۲۸,۰۲۵ بسیار گران‌تر شده است. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که ژاپنی‌ها مدل پایه ۲.۵ S سال قبل را حذف کرده‌اند و ساده‌ترین مدل این خودرو در سال ۲۰۲۴ با نام ۲.۵ S Select شناخته می‌شود، مدلی که تجهیزات بیشتر و بنابراین قیمت بالاتری دارد. البته این مدل نیز در سال قبل با بهای ۲۹,۴۲۵ دلاری عرضه می‌شد و به همین خاطر در مدل ۲۰۲۴ خود ۲۲۵۰ دلار افزایش قیمت داشته است.

تریم خودرو قیمت (شامل ۱۳۷۵ دلار هزینه‌های تحویل)
CX-50 2.5 S Select $۳۱,۶۷۵
CX-50 2.5 S Preferred $۳۳,۰۲۵
CX-50 2.5 S Premium $۳۵,۳۷۵
CX-50 2.5 S Premium Plus $۳۸,۸۷۵
CX-50 2.5 Turbo $۳۹,۳۷۵
CX-50 2.5 Turbo Meridian Edition $۴۲,۱۷۵
CX-50 2.5 Turbo Premium $۴۲,۶۷۵
CX-50 2.5 Turbo Premium Plus $۴۴,۶۷۵

حتی نسخه پایه CX-۵۰ ۲۰۲۴ با تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای، فرمان و دسته‌دنده چرمی، نورپردازی LED کابین و نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی با اپل کار پلی و اندروید اتو بی‌سیم عرضه می‌شود. مدل ۲.۵ S Preferred Package علاوه بر تجهیزات مدل پایه دارای مواردی همچون آینه‌بغل‌ها و برف‌پاک‌کن‌های گرم شونده، درب صندوق برقی و صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت خواهد بود.

مزدا با نصب دامپرهای جدید باعث سواری راحت‌تر این خودرو شده است. مشتریان همچنین می‌توانند شاهد سیستم فرمان برقی بازنگری شده باشند که در تمامی نسخه‌ها بکار می‌رود. بد نیست بدانید گران‌ترین مدل CX-۵۰ ۲۰۲۴ با نام ۲.۵ توربو پریمیوم پلاس شناخته می‌شود و قیمت آن به ۴۴,۶۷۵ دلار می‌رسد. از نظر قوای محرکه همچنان دو پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و توربو قابل انتخاب هستند. قدرت و گشتاور نسخه تنفس طبیعی به ترتیب برابر با ۱۸۷ اسب بخار و ۲۵۲ نیوتون متر است درحالی‌که مدل توربو ۲۵۶ اسب بخار قدرت و ۴۳۴ نیوتون متر گشتاور دارد. تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک i-Active مزدا سود می‌برند.