شهر خبر

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع:

برخی ناامنی‌های مرزی مردم را نگران نکند

وزیر دفاع تاکید کرد: برخی ناامنی‌های مرزی مردم را نگران نکند.

برخی ناامنی‌های مرزی مردم را نگران نکند
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ۰۸:۲۰:۱۰
اعتمادآنلاین |

امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به این‌که «ناامنی‌های مرزی در همه کشورها وجود دارد»، گفت: مردم بابت عملیات ایذایی که هر از گاهی گروه‌های معارض انجام می‌دهند، نگران نشوند.

به گزارش ایسنا، او درباره تاثیر سفر اخیر فرمانده ارتش پاکستان به ایران برای تامین امنیت مرزهای شرقی کشور، اظهار کرد: مرزهای کشور برای ما بسیار مهم است و درباره امنیت مرزها حتما با مسئولان پاکستان و افغانستان صحبت می‌کنیم. ما معتقدیم امینت مرزها باید از سوی هر دو طرف تامین شود و همین‌گونه هم خواهد شد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که بعضا در مرزهای کشورمان رخ می‌دهد در همه کشورها رخ می‌دهد. بالاخره در مرزها تردد و تهدید هم وجود دارد و این مسائل نباید مردم را نگران کند. به هر حال گروه‌های معارضی ممکن است هر از گاهی عملیات ایذایی انجام دهند که با آن برخورد شده و عملیات آن‌ها قطع می‌شود و مدت‌ها اتفاقی نمی‌افتد. این مسائل در همه جای دنیا وجود دارد ولی ما تسلیحات، تجهیزات و امکانات کافی داریم.

وزیر دفاع در پایان با بیان این‌که «حتما درباره مسائل مرزی با طرف پاکستانی صحبت می‌کنیم»، گفت: در مرادوات مرزی نیروهای ما مدام با طرف پاکستانی ارتباط دارند.