شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شلمچه

شهروندان خرمشهری به استقبال پیکر پاک ۱۸ شهید دفاع مقدس می روند

شهروندان خرمشهری به استقبال پیکر پاک ۱۸ شهید دفاع مقدس می روند

فارس نوشت :پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس فردا از مرز بین‌المللی شلمچه به خاک وطن بازمی‌گردد.

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ۷۲ یار باوفایش پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها غربت و بی‌نشانی به خاک وطن بازمی‌گردد.

آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه سال ۱۴۰۲ مقارن با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ هجری قمری برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیجیان در این آیین شرکت می‌کنند.

پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت زمینی از مرز بین‌المللی شلمچه به خاک وطن بازمی‌گردد که جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی نیز در این آیین معنوی حضور می‌یابند.

بر اساس اعلام سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس اخیرا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تفحص شده‌اند.

به منظور رفاه حال شهروندان خرمشهری که مایل به حضور در آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس هستند وسیله ایاب و ذهاب راس ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه در صحن شهدای مسجد جامع مستقر است.


۲۱۶۲۲۰