شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس‌جمهور#قوه قضاییه

آیا فرد دیگری در دولت، شرایط مشابه لطیفی را دارد؟ / معاون حقوقی رئیس‌جمهور: بله، ولی در حال حاضر راجع به لطیفی رأی صادر شده

آیا فرد دیگری در دولت، شرایط مشابه لطیفی را دارد؟ / معاون حقوقی رئیس‌جمهور: بله، ولی در حال حاضر راجع به لطیفی رأی صادر شده

فارس نوشت : معاون حقوقی رئیس‌جمهور اعلام کرد که به زودی جلسه‌ای با هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر بازنگری در ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی برگزار می‌شود. محمد دهقان در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری هم در دولت هستند که شرایط مشابه لطیفی داشته باشند نیز توضیح داد: بله، ولی در زمان حاضر راجع به لطیفی رأی صادر شده است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور اعلام کرد که به زودی جلسه‌ای با هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر بازنگری در ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی برگزار می‌شود.
محمد دهقان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۲۸ تیرماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در پی رأی اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری ناظر بر ابطال انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به سبب مغایرت این امر با ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه، دستور اعمال «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» ناظر بر رسیدگی مجدد را صادر کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری هم در دولت هستند که شرایط مشابه لطیفی داشته باشند نیز توضیح داد: بله، ولی در زمان حاضر راجع به لطیفی رأی صادر شده است.


۲۱۶۲۲۰