شهر خبر

جزئیات ریزش ناگهانی ساختمان قدیمی در شرق تهران

جزئیات ریزش ناگهانی ساختمان قدیمی در شرق تهران

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک کارگر ۲۳ ساله درپی ریزش ناگهانی یک ساختمان قدیمی خبر داد.

سید جلال ملکی، در این‌باره گفت: در ساعت ۹:۱۴ صبح امروز، خبری مبنی بر تخریب و ریزش ناگهانی یک ساختمانی قدیمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی، خیابان لسانی بحری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک ساختمان قدیمی دو طبقه که خالی از سکنه بود، ناگهان تخریب شده و ریزش کرده است. در طبقه دوم این ساختمان و در واقع در قسمت بهارخواب این ساختمان یک کارگر جوان غیرایرانی مشغول استراحت بود که ناگهان ساختمان ریزش کرده و این فرد به طور کامل در زیر آوار مدفون مانده بود.

ملکی با اشاره به اقدام آتش‌نشانان برای ایمن‌سازی محل و نجات این کارگر گفت:‌ آتش‌نشانان با انجام عملیات جستجو، پیکر این کارگر ۲۳ ساله را که کاملا در زیر آوار مدفون شده بود، کشف کردند که با بررسی علائم حیاتی این فرد از سوی عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، مرگ وی تایید شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

جزئیات ریزش ناگهانی ساختمان قدیمی در شرق تهران

جزئیات ریزش ناگهانی ساختمان قدیمی در شرق تهران

۴۷۲۳۶