شهر خبر

راهنمای ثبت نام در سامانه جست‌وجوی شغل وزارت کار+ لینک سایت

طبق آخرین آمار دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار، تاکنون ۵۳ هزار نفر در سامانه جستوجوی شغل ثبت‌نام کرده‌ و زمینه اشتغال و بکارگماری‌ ۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیکاران در واحدهای پذیرنده نیروی کار فراهم شده است.

همشهری آنلاین: سامانه جست‌وجوی شغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس اینترنتی /a> با هدف کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و افزایش اشتغال ایجاد شده است.

طبق آخرین آمار دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار، تاکنون ۵۳ هزار نفر در سامانه جست‌وجوی شغل ثبت‌نام کرده‌ و زمینه اشتغال و بکارگماری‌ ۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیکاران در واحدهای پذیرنده نیروی کار فراهم شده است.

کارجویان برای جست‌وجوی شغل در سامانه جست‌وجوی شغل می‌توانند پس از ثبت‌نام در آن، نیازهای شغلی هر شهر و منطقه را بررسی کرده و پس از اتصال به کاریابی‌ها، شغل موردنظر خود را پیدا کنند.

همچنین، کارفرمایانی که به نیروی کار نیاز دارند می‌توانند در سامانه جست‌وجوی شغل ثبت‌نام کرده و به کاریابی‌هایی که در سطح کشور فعالیت دارند، وصل شده و درخواست خود برای اخذ نیروی کار را ثبت کنند.

در اینفوگرافی زیر، ما جزییات و مراحل ثبت‌نام کارجویان و کارفرمایان در سامانه جست‌وجوی شغل را آورده‌ایم.

راهنمای ثبت نام در سامانه جست‌وجوی شغل وزارت کار+ لینک سایت